logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Zentiva zmienia nawyki
07.02.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Zentiva zmienia nawyki



Pacjenci bardzo często unikają wizyt u lekarzy, nie doceniając rangi problemów, takich jak np. otyłość, a w przypadku innych dolegliwości – np. urologicznych – odczuwają wstyd i strach przed kontaktem ze specjalistami.

Raport z badania opinii publicznej „Polacy o nawykach zdrowotnych” pokazał, że Polacy często wolą leczyć się „domowymi sposobami” i lekami ogólnodostępnymi, zamiast zgłosić się po poradę do specjalisty. 38% Polaków nie chodzi do lekarza, kiedy odczuwa pierwsze dolegliwości zdrowotne – wynika z badania opinii publicznej opracowanego w ramach programu na rzecz zmiany złych nawyków polskiego społeczeństwa „Zentiva – zmieniamy przyzwyczajenia”.

Program ma zachęcić do regularnego wykonywania badań profilaktycznych i do dialogu z lekarzem. Jego celem jest skłonienie do codziennej troski o zdrowie poprzez zmianę panujących stereotypów w zakresie zapobiegania chorobom, zmiany złych nawyków oraz poprawę świadomości wiedzy na temat prawidłowych zachowań zdrowotnych.

Aby zachować zdrowie na długie lata, często wystarczy wyeliminować lub zmodyfikować przyzwyczajenia dotyczące, np. codziennej diety, używek, postępowania w stresujących sytuacjach, braku aktywności fizycznej itp. Modyfikacji niewłaściwych postaw i zachowań będą służyć akcje edukacyjne i bezpłatne konsultacje lekarskie, które pod hasłem „Dni Dobrych Nawyków” odbywać się będą w 2009 r. na terenie całej Polski. Aby umożliwić wszystkim zainteresowanym bezpośredni kontakt z ekspertami w redakcjach wybranych mediów odbywać się będą dyżury lekarskie .

Program wspierają: w dziedzinie endokrynologii – prof. Barbara Zahorska-Markiewicz, gastroenterologii – prof. Krzysztof Celiński, urologii – prof. Sławomir Dutkiewicz, kardiologii – doc. Tomasz Hryniewiecki.
ᅠ
Szczegółowe informacje dotyczące terminów „Dni Dobrych Nawyków”, dane statystyczne, materiały edukacyjne, porady i artykuły specjalistyczne dostępne są na stronie internetowej programu www.zmieniamyprzyzwyczajenia.pl
—
Zentiva N.V. jest międzynarodową firmą farmaceutyczną, która zajmuje się rozwojem, produkcją i sprzedażą leków generycznych.
M. Czerepak








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek