Co łączy wielorybnika i człowieka wrzucającego śmieci do morza? Obaj zabijają żyjące w tym środowisku zwierzęta. Kreacja przygotowana przez agencję Young&Rubicam dla Surfrider Foundation składała się z trzech plakatów, stylizowanych na ilustracje rodem z książek przygodowych. Przedstawieni na nich myśliwi zamiast sieci czy harpunów wyposażeni są w puszki i plastikowe butelki, którymi celują w ryby, foki i wieloryby. Jedynym kolorowym elementem na czarno-białych rysunkach jest tryskająca krew.
Celem kampanii realizowanej w maju br. było nakłonienie odbiorców do podpisania petycji o aktywne przeciwdziałanie zaśmiecaniu plaż i środowisk wodnych, skierowanej do europejskiego Komisarza ds. Gospodarki Morskiej i Rybołówstwa. Petycja została przedstawiona komisarz Marii Damanaki podczas Europejskich Dni Morza.
A.Postek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu
-
06.09.2024
Roztopiony lód to nic fajnego
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym