Co łączy wielorybnika i człowieka wrzucającego śmieci do morza? Obaj zabijają żyjące w tym środowisku zwierzęta. Kreacja przygotowana przez agencję Young&Rubicam dla Surfrider Foundation składała się z trzech plakatów, stylizowanych na ilustracje rodem z książek przygodowych. Przedstawieni na nich myśliwi zamiast sieci czy harpunów wyposażeni są w puszki i plastikowe butelki, którymi celują w ryby, foki i wieloryby. Jedynym kolorowym elementem na czarno-białych rysunkach jest tryskająca krew.
Celem kampanii realizowanej w maju br. było nakłonienie odbiorców do podpisania petycji o aktywne przeciwdziałanie zaśmiecaniu plaż i środowisk wodnych, skierowanej do europejskiego Komisarza ds. Gospodarki Morskiej i Rybołówstwa. Petycja została przedstawiona komisarz Marii Damanaki podczas Europejskich Dni Morza.
A.Postek
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2023
Dzień jak co dzień
-
20.11.2023
Najlepsza inwestycja
-
16.11.2023
Gdy las się pali, pali nie tylko on
-
15.11.2023
Bezpieczny (od)lot
-
13.11.2023
Plastik jest fantastik
-
09.11.2023
Zagrożony gatunek