Od 10 do 14 października w Grupie Raben odbywał się „Zdrowy Tydzień”. Adresowany był do pracowników zatrudnionych w Czechach, Polsce, Niemczech, Holandii, na Węgrzech oraz na Ukrainie.
W ramach realizacji jednego z celów strategii CSR – troski o zdrowie zatrudnionych osób – firma przygotowała 5-dniowy program promujący zdrowy tryb życia. Codziennie wysyłano newslettery dotyczące sposobów rzucania palenia, właściwego sposobu odżywania, radzenia sobie ze stresem, wpływu aktywności fizycznej na kondycję zdrowotną oraz właściwej postawy na stanowisku pracy. Dodatkowo uczestnicy programu mogli wziąć udział w spotkaniach z dietetykami, trenerami fitnessu oraz lekarzami.
– Korzyści z projektu są obopólne. Pracownicy, dzięki „Zdrowemu Tygodniowi”, mogą m.in. poprawić jakość życia, nauczyć się radzić sobie ze stresem oraz przebadać się czy rzucić palenie. Pracodawca natomiast może zmniejszyć ilość absencji oraz zwiększyć satysfakcję osób zatrudnionych. Dodatkowo, wzmacniamy markę dobrego pracodawcy, który stwarza przyjazny mikroświat – mówi Bogna Błasiak-Niciejewska, Dyrektor Marketingu Grupy Raben.
Grupa Raben zajęła w tym roku 16. miejsce (awans z 24.) w 5. edycji Rankingu Odpowiedzialnych Firm, ukazującym się jako dodatek do Dziennika Gazety Prawnej.
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
-
10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

