logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Zdrowie w prezencie
17.11.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Zdrowie w prezencie



2 listopada br. ruszyła organizowana przez Fundację „O Zdrowie Dziecka” i krakowską agencję reklamową Brave Brain charytatywna akcja sprzedaży kartek świątecznych, których autorami są pacjenci z Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie-Prokocimiu. Prace dzieci powstały pod kierunkiem nauczycieli z Zespołu Szkół Specjalnych Nr 3 w Krakowie w ramach konkursu plastycznego, który odbywał się na terenie szpitala. Cały dochód ze sprzedaży przeznaczony jest na modernizację placówki.

Uniwersytecki Szpital Dziecięcy to miejsce, w którym leczą się najciężej chore dzieci z całego kraju. Jest to jedyna placówka w regionie, w której przyjmowane są dzieci z wadami wrodzonymi, nowotworami, oparzeniami, ofiary wypadków oraz wcześniaki ze skrajnie niską masą urodzeniową. Część infrastruktury szpitala nie spełnia już jednak nowoczesnych standardów i musi zostać szybko zmodernizowana. Odnowienie oddziałów szpitalnych pozwoli na stworzenie możliwie najlepszych warunków dla małych pacjentów i ich rodziców.

Akcję wspiera marka wyrobów plastycznych ASTRA. Firma przekazała szpitalowi materiały plastyczne, dzięki czemu mali pacjenci mogli stworzyć własne projekty kartek świątecznych, które trafiły już do sprzedaży. Pomysłodawcą akcji jest agencja Brave Brain, która zajmuje się również koordynacją akcji od strony organizacyjnej.

Kartki można kupić osobiście od poniedziałku do piątku w Biurze Akcji Odnowy Szpitala w pokoju C108 lub zamówić na stronie www.odnowaszpitala.pl/kartki2010b.html Cena jednej kartki wraz z kopertą wynosi 3 zł brutto.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek