logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Zdjęcia Fundacji Rak’n’Roll na ekspozycji
26.01.2015
Tematy: Wydarzenia

Zdjęcia Fundacji Rak’n’Roll na ekspozycji

Your browser does not support the video tag.


Od połowy stycznia w sklepach IKEA w całej Polsce można oglądać fotografie pochodzące z charytatywnego banku zdjęć „Photos for Life”, przygotowanego dla Fundacji Rak’n’Roll Wygraj Życie!.

Fotografie są wkomponowane w ekspozycje znajdujące się w sklepach. Ramki ze zdjęciami oznaczono informacją, dzięki której odwiedzający sklep mogą dowiedzieć się, jak wspomóc Fundację i jej podopiecznych.

Stworzony przez agencję Isobar Polska serwis www.photosfor.life to bank zdjęć, w którym do użytku komercyjnego i prywatnego można zakupić fotografie. W zrealizowanych sesjach udział wzięli podopieczni Fundacji Rak’n’Roll. Bohaterami utrzymanych w klimacie fotografii stockowych zdjęć są osoby, które wygrały lub wciąż zmagają się z chorobą nowotworową.

Obecnie w serwisie dostępnych jest kilkadziesiąt fotografii, podzielonych na sześć kategorii: Rodzina, Przyjaźń, Praca, Sport, Hobby i Przyroda. Zdjęcia dostępne są na takich samych zasadach, jak fotografie z innych banków zdjęć i mogą być wykorzystywane w dowolnych komercyjnych projektach, takich jak kampanie ATL, BTL i wszelkie inne formy komunikacji. Wkrótce do banku trafią kolejne fotografie.

Dochód ze sprzedaży zdjęć wspiera Fundację Rak’n’Roll. Więcej o samej kampanii można przeczytać tutaj.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek