logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Zbłąkane kule znajdują ludzi
15.01.2009
Tematy: Kampanie, Stany Zjednoczone, Obronność i bezpieczeństwo, Walka z przemocą

Zbłąkane kule znajdują ludzi

Your browser does not support the video tag.


Trasa naboju zaznaczona przez nawigację GPS prowadzi przez ulice i ogrodzenia, by ostatecznie przebić szybę i trafić w serce małej dziewczynki, bawiącej się w swoim domu. Tak w kampanii pod hasłem "Stray bullets find people", która trwa od stycznia, pokazywane jest zagrożenie płynące z posiadania broni przez nieodpowiedzialne osoby lub z nieumiejętnego korzystania z niej, często w odnotowywanych przypadkach przekroczenia granicy samoobrony.

Organizatorem kampanii jest społeczność stanu Minnesota zrzeszona w organizacji Citizens for a Safer Minnesota działającej na rzecz podwyższenia bezpieczeństwa w tym regionie poprzez uświadamianie zagrożeń płynących ze zbyt dużej dostępności broni i poprzez wywieranie nacisku na zmianę prawa, zarówno na poziomie stanowym, jak i federalnym, ku większym restrykcjom i ograniczeniom w wydawaniu zezwoleń na posiadanie broni palnej.

Strona kampanii – www.endgunviolence.com



Nazwa kampanii:
GPS
Czas:
2009.1.10 - 2009.1.31
Nadawca:
Citizens for a Safer Minnesota
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Martin Williams (Minneapolis)
Adresaci:
Politycy, urzędnicy, samorządowcy, społeczeństwo ze Stanów Zjednoczonych
Hasło kampani:
Stray bullets find people





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek