logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  31.05.2009

Zbiory wskazówek

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Rozpoczęła się druga faza jednej z największych inicjatyw społecznych podnoszących świadomość zdrowotną – „HELP, dla życia bez tytoniu”. Kampanię zainicjowaną przez komisarz Androullę Vassiliou, skierowaną do młodych Europejczyków, zainaugurowano w całej Unii Europejskiej 31 maja, w Światowy Dzień bez Tytoniu.

Z powodu szkodliwości palenia tytoniu każdego roku umiera niemal 1.000.000 obywateli Unii Europejskiej. Dla Komisji Europejskiej walka z tym nałogiem pozostaje priorytetem w dziedzinie zdrowia. Kampania „HELP, dla życia bez tytoniu” w całej Europie niesie za sobą niekomercyjne przesłania: palenie tytoniu nie może być postrzegane jako norma, palenie tytoniu nie jest modne.

Adresatami kampanii są ludzie młodzi, między 15 a 24 rokiem życia, wśród nich szczególnie kobiety, oraz młodzi dorośli między 25 a 35 rokiem życia. Głównym celem działań jest pomoc jak najszerszej grupie odbiorców – udzielenie im skutecznego wsparcia, pomocy w walce z nałogiem. Hasło przewodnie kampanii w całej Europie brzmi „Jaka jest Twoja wskazówka?”. Wszystkie materiały promocyjne – strona internetowa www.help-eu.com, reklamy telewizyjne (emitowane na antenie 17 polskich stacji telewizyjnych, 104 europejskich), banery internetowe – odnoszą się do wskazówek jak rzucić palenie, jak nie zacząć oraz jak reagować, gdy jest się narażonym na bierne palenie. HELP 2.0 nie tylko udziela porad, ale także zbiera wskazówki od swoich odbiorców. Swoje przesłanie może nagrać każdy – samodzielnie lub podczas imprez terenowych HELP. Wskazówki ze wszystkich krajów Unii zostaną umieszczone na stronie kampanii.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
HELP, dla życia bez tytoniu
Czas:
2009.5.31 - 2009.6.30
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Polska
Nadawca:
Unia Europejska
Media:
Telewizja, internet
Adresaci:
Młodzi ludzie, między 15 a 24 rokiem życia, szczególnie kobiety, oraz młodzi dorośli między 25 a 35 rokiem życia.
Hasło kampani:
Jaka jest Twoja wskazówka?





polecamy ─── 24.01.2022

Znak – pełnosprawni


Na całym świecie osoby niepełnosprawne ruchowo są w życiu publicznym reprezentowane przez jedną ikonę – osobę siedzącą na...


nazwa kategorii: Kreacje / printy

CZYTAJ TEŻ:


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 29.04.2022

    Polonez na Krajowej liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


  • 27.04.2022

    Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu


  • 27.04.2022

    Na Disney Channel rusza pasmo w polskim języku migowym (PJM)


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek