logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Zbiórka Żywności w supermarketach i online
27.09.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Zbiórka Żywności w supermarketach i online



W piątek i sobotę 28 i 29 września odbędzie się Ogólnopolska Zbiórka Żywności w ramach 10. edycji programu Podziel się Posiłkiem, realizowanego przez firmę Danone oraz Banki Żywności. Celem programu jest walka z niedożywieniem dzieci w Polsce.

W ponad 2.500 sklepów w Polsce 40 tysięcy wolontariuszy Banków Żywności będzie zbierać produkty,  zachęcać do zakupów i przekazania żywności dla dzieci. Na terenie wybranych sklepów, przy oznakowanych koszach, czekać będą wolontariusze, którym będzie można przekazać produkty żywnościowe – najmilej widziane będą te z długą datą ważności np.: olej, cukier, konserwy mięsne rybne i warzywne, odżywki dla dzieci, soki i dżemy. 

Lista sklepów organizujących zbiórkę dostępna jest na stronie www.podzielsieposilkiem.pl oraz na stronie bankizywnosci.pl. Banki Żywności po segregowaniu i zważeniu produktów żywnościowych przekażą je bezpośrednio do organizacji oraz instytucji, które na co dzień zajmują się dożywianiem dzieci. Są wśród nich szkoły, świetlice, domy dziecka, towarzystwa przyjaciół dzieci oraz stowarzyszenia pomagające dzieciom i młodzieży. W tym roku odbędzie się również internetowa odsłona zbiórki. Od 28 września do 8 października w sklepie internetowym sieci Piotr i Paweł będzie można kupić produkty i przekazać je na rzecz akcji.

W ubiegłym roku zebrano 549 ton żywności, co przełożyło się na 1254 087 ufundowanych posiłków.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek