logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Zbiórka wydarzeń dla seniorów
05.08.2013
Tematy: Wydarzenia

Zbiórka wydarzeń dla seniorów



Bank Aktywności Seniorskich (www.bankaktywnosci.pl) to platforma, która gromadzi i udostępnia informacje na temat inicjatyw tworzonych z myślą o osobach starszych. Zawiera pogrupowane tematycznie opisy wydarzeń w poszczególnych województwach (m.in. kategorie „Zdrowie”, „Pasje”, „Praca i edukacja”, „Sport” oraz „Prawo i finanse”). Umożliwia także wyszukiwanie interesujących użytkownika aktywności na podstawie słów kluczowych. Mapa towarzysząca poszczególnym wydarzeniom pozwala odnajdować miejsca, w których dzieje się coś istotnego dla osób starszych.

Każdy podmiot może w Banku Aktywności Seniorskich bezpłatnie wypromować organizowane przez siebie wydarzenie. Należy wypełnić formularz dostępny pod adresem www.bankaktywnosci.pl/pl/cms/dodaj-wydarzenie/

Informacje o instytucjach skupionych w serwisie pomogą organizatorom pokazać, ile podmiotów podejmuje w Polsce tematy związane z życiem osób starszych. Najciekawsze wydarzenia z Banku Aktywności Seniorskich będą prezentowane na łamach drukowanego Magazynu 60+, który jest patronem medialnym Kampanii 60+.

Organizatorem Programu 60+ jest firma ePRUF S.A. Kampania zrzesza instytucje i organizacje statutowo zaangażowane w poprawę bytu seniorów. Partnerami Kampanii są Caritas Polska, Polski Związek Emerytów, Rencistów i Inwalidów, Ogólnopolska Federacja Stowarzyszeń Uniwersytetów Trzeciego Wieku oraz Związek Powiatów Polskich. Honorowymi Patronami Kampanii są Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej oraz Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek