logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Zbiórka pieniędzy dla zagłodzonego psa
14.09.2011
Tematy: Wydarzenia

Zbiórka pieniędzy dla zagłodzonego psa



Brika odebrano 10 dni temu właścicielowi, który trzymał go na łańcuchu i przez 3 tygodnie nie karmił. Dokarmiała go młodzież z wioski, dzięki temu żyje. „Stacyjka Malusia” zbiera pieniądze na leczenie psa.

Trzy tygodnie temu, w nocy Do Fundacji „Stacyjka Malusia” zadzwoniono z informacją, że w Pątnowie Legnickim przy halach leży pies. Jest chudy, zagłodzony, ledwo chodzi, w bardzo złym stanie zdrowotnym. Godzinę później pracownicy Stacyjki zabrali psa do siedziby Fundacji w Mierczycach. – Pies wyglądał tragicznie – chudy, skóra pokryta ropiejącymi wypryskami, uszy całe we wrzodach i z ropą w środku. – tak go opisali w swojej relacji.

Dziś Brik jest w trakcie leczenia. Jego koszty razem z kosztami utrzymania wynoszą w przybliżeniu – dojazdy – 60zł, wizyty weterynaryjne, leki – 400zł, karma, witaminy – 150zł/ miesiąc.

Przed Brikiem jeszcze badania krwi, szczepienia, odrobaczenie, odpchlenie. W późniejszym terminie kastracja i czopowanie.

Fundacja „Stacyjka Malusia” prosi o pomoc. Konto Fundacji: 34 1060 0076 0000 3200 0140 7757 (Bank BPH).
Podopiecznych Fundacji można także wirtualnie adoptować. Ta forma pomocy polega na comiesięcznym wpłacaniu określonej sumy dla zwierzęcia, można samemu dowozić karmę, leki, niezbędne rzeczy dla swojego podopiecznego. Adopcje możliwe są na stronie: http://stacyjkamaltusia.ovh.org/adopcje.php.

 

 

 








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek