logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  03.02.2017

Zbadaj swoje cytrynki



O tym, że cytryna ma wiele właściwości zdrowotnych nikogo nie trzeba przekonywać. Okazało się jednak, że cytryna może mieć także wspaniały wpływ na świadomość wczesnego diagnozowania raka piersi.

Kampania #KnowYourLemons (Poznaj swoje cytrynki) dotyka profilaktyki raka piersi, lecz robi to w zupełnie oryginalny sposób. Jak głosi strona internetowa kampanii, składają się na nią „4 images help save your life” (4 obrazki, które mogą uratować życie). Cztery proste i bardzo czytelne grafiki stanowią o fenomenie, popularności i użyteczności tej kampanii. Zawarte są na nich informacje o symptomach raka oraz postępowaniu w przypadku jakichkolwiek podejrzeń. Mają zachęcić do samobadania, odkrywają mało znane oblicza raka, zawierając bardzo dużo przyjaznych oku treści.

Twórcy kampanii podkreślają, że świadomie użyto dizajnerskich środków wyrazu. Mają one pomóc w przełamaniu trzech barier, które często towarzyszą rozmowom o raku piersi. Po pierwsze chodzi o tabu łączące kobiecą nagość z seksem, któremu często towarzyszy cenzura. Po drugie o przełamanie naukowego dyskursu o raku piersi. Po trzecie o oswojenie strachu przed tą chorobą. Świetnie posłużyły do tego celu cytryny :„Separate the tie between breasts = sex + cancer = death by using a more family-friendly visual substitute.” (Wyznaczyć linię dzielącą biust = sex + rak = śmierć używając przyjaźniejszego i bardziej rodzinnego wizualnego zamiennika.)

Kampania stała się niezwykle popularna, szczególnie w mediach społecznościowych. Opisywała ją nawet BBC. Za dostępną w aż 8 językach kampanię jest odpowiedzialna organizacja Worldwide Brest Cancer, która działa na rzecz wczesnego wykrywania raka piersi.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
#KnowYourLemons (Poznaj swoje cytrynki)
Czas:
2015.11.1
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Nadawca:
Worldwide Brest Cancer
Media:
Internet
Wykonawca:
Corrine Ellsworth Beaumont
Adresaci:
Kobiety
Hasło kampani:
#KnowYourLemons (Poznaj swoje cytrynki)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek