logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  02.04.2018

„Zawracać sobie głowę” zdrowiem własnych jąder?



Zamiast męskich jąder dwie gadające głowy. O czym dyskutują i w jakim celu? W tak nietypowy sposób realizatorzy kanadyjskiej kampanii #LetsTalkBalls  zachęcają młodych mężczyzn do profilaktycznych badań urologicznych. Czy żartobliwe ukazanie męskich narządów płciowych zaowocuje promocją zdrowia?

Get To Know Your Balls

Opublikowany przez Testicular Cancer Canada 11 lutego 2013

Jak podaje organizacja Testicular Cancer Canada, inicjator kampanii #LetsTalkBalls wcześnie wykryty rak jąder jest możliwy do wyleczenia w aż 97 proc. przypadków. Niestety, ze względu na wstyd i zakłopotanie związane z intymnym tematem, niewielka ilość mężczyzn decyduje się podjąć badania. Mało który z panów ma odwagę „zawracać sobie głowę” zdrowiem własnych jąder. Inicjatywa organizatorów kampanii #LetsTalkBalls ma na celu przełamać społeczne tabu związane z ochroną zdrowia narządów płciowych oraz seksualnością dojrzewających mężczyzn.

Haircut

Two balls. One cause. #LetsTalkBallsSee what else your balls are saying: https://tinyurl.com/y8oet6zk

Opublikowany przez Testicular Cancer Canada 29 marca 2018

Pragnąc przekonać mężczyzn do profilaktyki zdrowotnej, kanadyjska agencja Giants & Gentlemen przygotowała kreację filmów promujących społeczną inicjatywę. Materiał udostępniony w sieci przedstawia dyskusję głów „jąder” na temat codziennych spraw, a jedną z nich jest podjęcie skutecznych działań.

Na powstałej stronie internetowej znajdują się nie tylko przygotowane kreacje video, ale również prawdziwe historie mężczyzn, dotkniętych rakiem oraz materiały edukacyjne.

Opublikowany przez Testicular Cancer Canada 3 września 2013

Testicular Cancer Canada   |  #LetsTalkBalls   | 







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta


  • 10.01.2023

    Palisz czy nie palisz


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek