logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia > „Zawracać sobie głowę” zdrowiem własnych jąder?
02.04.2018
Tematy: Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

„Zawracać sobie głowę” zdrowiem własnych jąder?



Zamiast męskich jąder dwie gadające głowy. O czym dyskutują i w jakim celu? W tak nietypowy sposób realizatorzy kanadyjskiej kampanii #LetsTalkBalls  zachęcają młodych mężczyzn do profilaktycznych badań urologicznych. Czy żartobliwe ukazanie męskich narządów płciowych zaowocuje promocją zdrowia?

Get To Know Your Balls

Opublikowany przez Testicular Cancer Canada 11 lutego 2013

Jak podaje organizacja Testicular Cancer Canada, inicjator kampanii #LetsTalkBalls wcześnie wykryty rak jąder jest możliwy do wyleczenia w aż 97 proc. przypadków. Niestety, ze względu na wstyd i zakłopotanie związane z intymnym tematem, niewielka ilość mężczyzn decyduje się podjąć badania. Mało który z panów ma odwagę „zawracać sobie głowę” zdrowiem własnych jąder. Inicjatywa organizatorów kampanii #LetsTalkBalls ma na celu przełamać społeczne tabu związane z ochroną zdrowia narządów płciowych oraz seksualnością dojrzewających mężczyzn.

Haircut

Two balls. One cause. #LetsTalkBallsSee what else your balls are saying: https://tinyurl.com/y8oet6zk

Opublikowany przez Testicular Cancer Canada 29 marca 2018

Pragnąc przekonać mężczyzn do profilaktyki zdrowotnej, kanadyjska agencja Giants & Gentlemen przygotowała kreację filmów promujących społeczną inicjatywę. Materiał udostępniony w sieci przedstawia dyskusję głów „jąder” na temat codziennych spraw, a jedną z nich jest podjęcie skutecznych działań.

Na powstałej stronie internetowej znajdują się nie tylko przygotowane kreacje video, ale również prawdziwe historie mężczyzn, dotkniętych rakiem oraz materiały edukacyjne.

Opublikowany przez Testicular Cancer Canada 3 września 2013

Testicular Cancer Canada #LetsTalkBalls







10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 15.10.2025slider

    NFZ zachęca do zdrowego stylu życia… piosenką

  • 13.10.2025Kampanie

    Szwecja na receptę

  • 10.10.2025slider

    Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym

  • 28.09.2025Kreacje / printy

    Jeśli znasz ten album

  • 26.09.2025Kampanie

    Razem przy planszy – razem w emocjach!

  • 08.09.2025Kampanie

    To, czego nie ma w plecaku, boli

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek