„Zawracać sobie głowę” zdrowiem własnych jąder?
Zamiast męskich jąder dwie gadające głowy. O czym dyskutują i w jakim celu? W tak nietypowy sposób realizatorzy kanadyjskiej kampanii #LetsTalkBalls zachęcają młodych mężczyzn do profilaktycznych badań urologicznych. Czy żartobliwe ukazanie męskich narządów płciowych zaowocuje promocją zdrowia?
Opublikowany przez Testicular Cancer Canada 11 lutego 2013
Jak podaje organizacja Testicular Cancer Canada, inicjator kampanii #LetsTalkBalls wcześnie wykryty rak jąder jest możliwy do wyleczenia w aż 97 proc. przypadków. Niestety, ze względu na wstyd i zakłopotanie związane z intymnym tematem, niewielka ilość mężczyzn decyduje się podjąć badania. Mało który z panów ma odwagę „zawracać sobie głowę” zdrowiem własnych jąder. Inicjatywa organizatorów kampanii #LetsTalkBalls ma na celu przełamać społeczne tabu związane z ochroną zdrowia narządów płciowych oraz seksualnością dojrzewających mężczyzn.
Two balls. One cause. #LetsTalkBallsSee what else your balls are saying: https://tinyurl.com/y8oet6zk
Opublikowany przez Testicular Cancer Canada 29 marca 2018
Pragnąc przekonać mężczyzn do profilaktyki zdrowotnej, kanadyjska agencja Giants & Gentlemen przygotowała kreację filmów promujących społeczną inicjatywę. Materiał udostępniony w sieci przedstawia dyskusję głów „jąder” na temat codziennych spraw, a jedną z nich jest podjęcie skutecznych działań.
Na powstałej stronie internetowej znajdują się nie tylko przygotowane kreacje video, ale również prawdziwe historie mężczyzn, dotkniętych rakiem oraz materiały edukacyjne.

Opublikowany przez Testicular Cancer Canada 3 września 2013
zobacz także
-
15.10.2025slider
NFZ zachęca do zdrowego stylu życia… piosenką
-
13.10.2025Kampanie
Szwecja na receptę
-
10.10.2025slider
Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym
-
28.09.2025Kreacje / printy
Jeśli znasz ten album
-
26.09.2025Kampanie
Razem przy planszy – razem w emocjach!
-
08.09.2025Kampanie
To, czego nie ma w plecaku, boli




