logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Norwegia, Równouprawnienie i tolerancja, Walka z wykluczeniem społecznym
   ──────  02.12.2008

Zawód – przewodnik

Your browser does not support the video tag.


Zabawny film Norweskiego Stowarzyszenia Osób Niewidzących i agencji Try z Oslo pokazuje co to znaczy przeszkadzać w pracy i jak uniemożliwia to realizowanie swoich obowiązków – co bywa uciążliwe, ale i szczególnie niebezpieczne, gdy te obowiązki mają ogromną wagę i służą pomocy osobom potrzebującym.

Rzucanie piłki do kierowcy prowadzącego autobus, zachwycanie się wyglądem robotnika układającego chodnik, przytulanie tragarzy niosących okno czy zachęcanie do aportowania kolejarza na peronie wygląda wprost absurdalnie. Bez wątpienia zachowania takie nie mają sensu, przeszkadzają, dekoncentrują i mogą prowadzić do zaniechań w trakcie wykonywania pracy, a co za tym idzie – także i tragicznych w skutkach wypadków. To, jakie rezultaty powodują takie praktyki w stosunku do psa-przewodnika osoby niewidomej, można sobie łatwo wyobrazić. Pies-przewodnik także wykonuje swoje obowiązki, a przeszkadzanie mu w nich to jednocześnie narażanie osób niewidzących na niebezpieczeństwo.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Don't Disturb the ones working
Czas:
2008.12.1 - 2008.12.23
Tematy:
Równouprawnienie i tolerancja, Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Norwegia
Nadawca:
Norges Blindeforbund (NABP)
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Try (Oslo)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Don't Disturb the ones working





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 14.07.2022

    Wojna nie robi sobie wakacji


  • 13.07.2022

    Fast fashion jest jak fast food


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek