logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wiedza - Literatura
   ──────  19.06.2012

Zastosowanie założeń koncepcji memetycznej w reklamie społecznej



W pierwszym rozdziale autorka przedstawia teorię reklamy i marketingu – w tym reklamy społecznej i marketingu społecznego, a także wprowadza w problematykę memów i koncepcji ich wykorzystania przy projektowaniu skutecznej reklamy. W drugim rozdziale przybliża zagadnienia dotyczące transplantacji i transplantologii w szerszym kontekście prawno-kulturowo-religijnym. Trzeci rozdział to teoria i praktyka oddziaływania społecznego i wpływu społecznego, w tym praktyka przejawiająca się w reklamach społecznych, dotyczących dawstwa narządów.

Część metodologiczna podzielona na podrozdziały przybliżające kolejno: problem badawczy, zmienne, metodę badawczą, grupy osób badanych, narzędzie badawcze, sam przebieg badań i dane w ich toku pozyskane. Po quasi-eksperymentalnym zweryfikowaniu postawionej hipotezy, okazało się, że deklarowany stopień gotowości do pośmiertnego dawstwa narządów nie zmienił się pod wpływem komunikatu perswazyjnego odwołującego się do miłości.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 22.09.2023

    Jemy coraz więcej warzyw i owoców


  • 08.09.2023

    Menopauza bez tabu – pierwszy raport w Polsce


  • 25.08.2023

    Śmieci, których nie widać – nie tylko ścieki są problemem polskich wód


  • 11.08.2023

    Osoby z niepełnosprawnościami na rynku pracy


  • 01.08.2023

    Elektryczne rowery cargo zrewolucjonizują transport miejski


  • 31.07.2023

    Jak skutecznie ostrzegać przed katastrofami naturalnymi?


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek