logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wiedza - Literatura > Zastosowanie założeń koncepcji memetycznej w reklamie społecznej
19.06.2012
Tematy: Wiedza - Literatura

Zastosowanie założeń koncepcji memetycznej w reklamie społecznej



W pierwszym rozdziale autorka przedstawia teorię reklamy i marketingu – w tym reklamy społecznej i marketingu społecznego, a także wprowadza w problematykę memów i koncepcji ich wykorzystania przy projektowaniu skutecznej reklamy. W drugim rozdziale przybliża zagadnienia dotyczące transplantacji i transplantologii w szerszym kontekście prawno-kulturowo-religijnym. Trzeci rozdział to teoria i praktyka oddziaływania społecznego i wpływu społecznego, w tym praktyka przejawiająca się w reklamach społecznych, dotyczących dawstwa narządów.

Część metodologiczna podzielona na podrozdziały przybliżające kolejno: problem badawczy, zmienne, metodę badawczą, grupy osób badanych, narzędzie badawcze, sam przebieg badań i dane w ich toku pozyskane. Po quasi-eksperymentalnym zweryfikowaniu postawionej hipotezy, okazało się, że deklarowany stopień gotowości do pośmiertnego dawstwa narządów nie zmienił się pod wpływem komunikatu perswazyjnego odwołującego się do miłości.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 04.04.2025Wiedza - Literatura

    Aż trzy czwarte Polaków spaceruje

  • 07.02.2025Wiedza - Literatura

    Co Polacy wiedzą o kaucji?

  • 03.02.2025Wiedza - Literatura

    Dzieci w Polsce mniej szczęśliwe. Dlaczego?

  • 29.01.2025Wiedza - Literatura

    Czterdziestolatkowie nie myślą o emeryturze

  • 27.01.2025Wiedza - Literatura

    Płonące elektryki — prawda czy mit?

  • 09.01.2025Wiedza - Literatura

    Tradycyjna telewizja czy streaming? Przyszłość mediów w dobie platform cyfrowych

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek