Zastosowanie założeń koncepcji memetycznej w reklamie społecznej
W pierwszym rozdziale autorka przedstawia teorię reklamy i marketingu – w tym reklamy społecznej i marketingu społecznego, a także wprowadza w problematykę memów i koncepcji ich wykorzystania przy projektowaniu skutecznej reklamy. W drugim rozdziale przybliża zagadnienia dotyczące transplantacji i transplantologii w szerszym kontekście prawno-kulturowo-religijnym. Trzeci rozdział to teoria i praktyka oddziaływania społecznego i wpływu społecznego, w tym praktyka przejawiająca się w reklamach społecznych, dotyczących dawstwa narządów.
Część metodologiczna podzielona na podrozdziały przybliżające kolejno: problem badawczy, zmienne, metodę badawczą, grupy osób badanych, narzędzie badawcze, sam przebieg badań i dane w ich toku pozyskane. Po quasi-eksperymentalnym zweryfikowaniu postawionej hipotezy, okazało się, że deklarowany stopień gotowości do pośmiertnego dawstwa narządów nie zmienił się pod wpływem komunikatu perswazyjnego odwołującego się do miłości.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.10.2024
Rodzice oblali kartkówkę z wiedzy o myciu zębów dzieci. Wyniki badania
-
30.09.2024
Jesienny talerz żywieniowy
-
13.09.2024
Szkoła kontra smartfony
-
06.09.2024
Filary życiowe młodzieży. Wnioski z badania dla Politechniki Wrocławskiej
-
30.08.2024
Cała prawda o planowaniu ciąży przez polskie pary
-
26.08.2024
Międzynarodowy Dzień Psa — jak pomóc psom w potrzebie?