Zastosowanie założeń koncepcji memetycznej w reklamie społecznej
W pierwszym rozdziale autorka przedstawia teorię reklamy i marketingu – w tym reklamy społecznej i marketingu społecznego, a także wprowadza w problematykę memów i koncepcji ich wykorzystania przy projektowaniu skutecznej reklamy. W drugim rozdziale przybliża zagadnienia dotyczące transplantacji i transplantologii w szerszym kontekście prawno-kulturowo-religijnym. Trzeci rozdział to teoria i praktyka oddziaływania społecznego i wpływu społecznego, w tym praktyka przejawiająca się w reklamach społecznych, dotyczących dawstwa narządów.
Część metodologiczna podzielona na podrozdziały przybliżające kolejno: problem badawczy, zmienne, metodę badawczą, grupy osób badanych, narzędzie badawcze, sam przebieg badań i dane w ich toku pozyskane. Po quasi-eksperymentalnym zweryfikowaniu postawionej hipotezy, okazało się, że deklarowany stopień gotowości do pośmiertnego dawstwa narządów nie zmienił się pod wpływem komunikatu perswazyjnego odwołującego się do miłości.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
22.09.2023
Jemy coraz więcej warzyw i owoców
-
08.09.2023
Menopauza bez tabu – pierwszy raport w Polsce
-
25.08.2023
Śmieci, których nie widać – nie tylko ścieki są problemem polskich wód
-
11.08.2023
Osoby z niepełnosprawnościami na rynku pracy
-
01.08.2023
Elektryczne rowery cargo zrewolucjonizują transport miejski
-
31.07.2023
Jak skutecznie ostrzegać przed katastrofami naturalnymi?