Zastosowanie założeń koncepcji memetycznej w reklamie społecznej
W pierwszym rozdziale autorka przedstawia teorię reklamy i marketingu – w tym reklamy społecznej i marketingu społecznego, a także wprowadza w problematykę memów i koncepcji ich wykorzystania przy projektowaniu skutecznej reklamy. W drugim rozdziale przybliża zagadnienia dotyczące transplantacji i transplantologii w szerszym kontekście prawno-kulturowo-religijnym. Trzeci rozdział to teoria i praktyka oddziaływania społecznego i wpływu społecznego, w tym praktyka przejawiająca się w reklamach społecznych, dotyczących dawstwa narządów.
Część metodologiczna podzielona na podrozdziały przybliżające kolejno: problem badawczy, zmienne, metodę badawczą, grupy osób badanych, narzędzie badawcze, sam przebieg badań i dane w ich toku pozyskane. Po quasi-eksperymentalnym zweryfikowaniu postawionej hipotezy, okazało się, że deklarowany stopień gotowości do pośmiertnego dawstwa narządów nie zmienił się pod wpływem komunikatu perswazyjnego odwołującego się do miłości.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
22.04.2024
Polak na diecie
-
10.04.2024
Na co przeznaczamy 1,5% podatku?
-
29.03.2024
Tylko co trzeci Polak wie, jak postępować w sytuacji zagrożenia
-
21.03.2024
Prawie jedna trzecia jaj pakowanych w Polsce nie pochodzi od kur w klatkach
-
15.03.2024
Ponad 40% Polaków deklaruje, że ma problemy ze snem