18 października rozpoczęła się druga odsłona kampanii warszawskiego Zarządu Transportu Miejskiego dotyczącej kultury w komunikacji miejskiej. Poświęcona jest hałaśliwym zachowaniom w pojazdach, takim jak głośne słuchanie muzyki, gra na instrumentach muzycznych oraz rozmowy przez telefon komórkowy.
W prawie 1200 pojazdach komunikacji miejskiej pojawiły się plakaty przedstawiające przerysowaną negatywną scenkę rodzajową w tramwaju. Na pierwszym planie znajduje się mężczyzna wyposażony w duże słuchawki, w tle zaś grupa pasażerów zatyka uszy. Na plakacie został umieszczony tekst odnoszący się do sytuacji ze scenki oraz hasło „Obywatelu, to nie dyskoteka”.
Druga odsłona kampanii potrwa do 24 października. Kolejna, poświęcona ustępowaniu miejsca potrzebującym współpasażerom, rozpocznie się 25 października. Celem kampanii jest wyrobienie i utrwalenie w osobach korzystających z transportu publicznego pozytywnych nawyków, czyli uwrażliwienie ich na potrzeby i komfort podróży współpasażerów.
Więcej o akcji w dziale Kampanie.
Portal kampaniespołeczne.pl jest partnerem kampanii.
zobacz także
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie
-
14.04.2025Wydarzenia
Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!
-
23.03.2025Wydarzenia
Operacja Czysta Rzeka
-
20.03.2025Wydarzenia
Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!
-
10.02.2025Wydarzenia
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025Wydarzenia
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej