18 października rozpoczęła się druga odsłona kampanii warszawskiego Zarządu Transportu Miejskiego dotyczącej kultury w komunikacji miejskiej. Poświęcona jest hałaśliwym zachowaniom w pojazdach, takim jak głośne słuchanie muzyki, gra na instrumentach muzycznych oraz rozmowy przez telefon komórkowy.
W prawie 1200 pojazdach komunikacji miejskiej pojawiły się plakaty przedstawiające przerysowaną negatywną scenkę rodzajową w tramwaju. Na pierwszym planie znajduje się mężczyzna wyposażony w duże słuchawki, w tle zaś grupa pasażerów zatyka uszy. Na plakacie został umieszczony tekst odnoszący się do sytuacji ze scenki oraz hasło „Obywatelu, to nie dyskoteka”.
Druga odsłona kampanii potrwa do 24 października. Kolejna, poświęcona ustępowaniu miejsca potrzebującym współpasażerom, rozpocznie się 25 października. Celem kampanii jest wyrobienie i utrwalenie w osobach korzystających z transportu publicznego pozytywnych nawyków, czyli uwrażliwienie ich na potrzeby i komfort podróży współpasażerów.
Więcej o akcji w dziale Kampanie.
Portal kampaniespołeczne.pl jest partnerem kampanii.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
28.09.2023
Dzień Polskiej Muzyki – 1 października rozgłośnie będą grały tylko polskie utwory
-
22.09.2023
#LasySięLiczą w całej Polsce. Zaproszenie na święto lasu 23-24 września
-
11.09.2023
Narodowy Dzień Sportu 2023 już 17 września
-
07.09.2023
13 EKO wiat AMS na nowej linii tramwajowej w Krakowie
-
04.09.2023
Startuje konkurs fotograficzny Wiki Lubi Zabytki
-
04.09.2023
„Książka za worek śmieci” – ruszyła XXI edycja akcji