logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Prawa człowieka
   ──────  03.08.2012

Żarty w klinice ginekologicznej



Ginekolog nic nie powie pacjentce, jeśli w rozmowie nie będzie uczestniczył jej mąż. „Co Pani dolega? – pyta lekarka. – Chciałabym porozmawiać o tym, jak mogę kontrolować płodność – odpowiada pacjentka. – A gdzie mąż? – lekarka rozgląda się dookoła – Bez jego zgody nic nie mogę zrobić.“

Spot kampanii pt. „No Joke“ (To nie żart) scenariuszem i grą aktorską przypomina dobry kabaret. W wyglądającej na nowoczesną klinice, kobieta w ciąży czeka na konsultację medyczną dwie godziny. – Jesteśmy trochę opóźnieni. … Jakieś 68 godzin – współczuje pani doktor. Kolejna pacjentka potrzebuje badań – lekarz rysuje jej z radością mapę wielokilometrowej wędrówki do innego szpitala – U nas testy się skończyły – tłumaczy. Ale jak przekonuje narratorka spotu: to tylko pozornie skecz kabaretowy. Takie sytuacje to codzienność w Kenii, Bangladeszu, Nigerii. – Prześlij ten film, do wszystkich, którzy sadzą, że kontrola płodności to coś oczywistego – prosi narratorka.

Hasło kampanii: „No Joke. Choice Matters. Everywhere“ (To nie żart. Wybór ma znaczenie. Wszędzie) prezentuje ideę przyświecającą nadawcy akcji – międzynarodowej organizacji Pathfinder. Istnieje ona od 1957 roku, a jej celem jest pomoc i edukacja w zakresie kontroli płodności na całym świecie – od Stanów Zjednoczonych po kraje rozwijające się. Wolontariusze Pathfinder przemierzają afrykańskie pustynie i bangladeskie slumsy aby tłumaczyć kobietom ten wcale nieoczywisty dla nich fakt, że mają wybór: mogą mieć dzieci lub też nie. Wielu z nich udało się uratować w ten sposób życie.

Za pośrednictwem kampanii „No Joke“ Pathfinder promuje swoją ideę i zbiera informacje zwrotne od odbiorców kampanii: What’s the most challenging barrier to care? (Co jest najtrudniejszą barierą, którą trzeba pokonać?) – pytają prosząc o komentowanie filmu.

Więcej informacji na temat kampanii można znaleźć na stronie internetowej pathfinder.org.
Paulina Wajszczak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
No Joke
Czas:
2012.7.30
Tematy:
Prawa człowieka
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Pathfinder International
Media:
Internet
Wykonawca:
Pathfinder International
Adresaci:
Osoby, które sądzą, że kontrola płodności to coś oczywistego; Kobiety
Hasło kampani:
No Joke. Choice Matters. Everywhere (To nie żart. Wybór ma znaczenie. Wszędzie)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.07.2022

    Znikający Mural – wyjątkowe dzieło na Placu Europejskim w Warszawie


  • 27.05.2022

    Zasłonka w zebrę


  • 25.05.2022

    Bezprawne prawa


  • 25.05.2022

    Will, pierwsza bezdomna osoba w Metaverse


  • 24.05.2022

    Głos w obronie zwierząt


  • 23.05.2022

    Telefon prawdziwego zaufania


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek