logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Edukacja
   ──────  21.03.2012

Żar z rozgrzanego jej brzucha bucha w Paryżu

Your browser does not support the video tag.


Paryż oczami polskiego dziecka pełen jest polskich słów. Polskie są nazwy kawiarni, ulic czy sklepów. Wszystkie swoje źródło mają w "Lokomotywie" Juliana Tuwima. Obce miasto poznawane jest poprzez to, co znane – polski język. 

Film, promujący naukę języka polskiego przez dzieci emigrantów, przygotowano w ramach akcji Włącz Polskę, będącej inicjatywy Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą. Program ma służyć pomocą rodzicom – w podejmowaniu decyzji związanych z zapisywaniem dzieci do lokalnej szkoły w kraju zamieszkania, znalezieniu lub stworzeniu szkoły "sobotniej", w której dziecko może kontynuować naukę języka polskiego, polskiej historii i geografii; dobremu przygotowaniu dziecka do powrotu do polskiego systemu edukacji; nauczycielom – w wymianie informacji dotyczących istniejących programów nauczania, podręczników, szkoleń, krajowych i międzynarodowych projektów, w których mogą uczestniczyć polskie i polonijne szkoły; dyrektorom szkół polonijnych i szkół polskich poza granicami kraju – w doskonaleniu warsztatu zawodowego nauczycieli, zdobywaniu i nawiązywaniu kontaktów z instytucjami wspierającymi oświatę polonijną oraz potencjalnymi krajowymi partnerami międzynarodowych projektów edukacyjnych; działaczom organizacji polonijnych oraz polskich instytucji i organizacji pozarządowych a także wszystkim zainteresowanym wymianą informacji, nawiązaniem kontaktów.

Agencja Kolman Advertising zajęła się kreatywną stroną przedsięwzięcia. Za produkcję i postprodukcję spotu odpowiada dom produkcyjny Blok Wschodni, a reżyserię i zdjęcia do projektu powierzono Piotrowi Rzeplińskiemu.

Kampania jest współfinansowana z środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Włącz Polskę
Czas:
2012.3.20
Tematy:
Edukacja
Kraje:
Polska
Nadawca:
Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą
Media:
Internet
Wykonawca:
Kolman Advertising, Blok Wschodni
Adresaci:
Polskie rodziny mieszkające za granicą, dyrektorzy i nauczyciele w szkołach polonijnych, działacze organizacji polonijnych
Hasło kampani:
Włącz Polskę





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek