logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Zaproszenie na powolne śniadanie
21.10.2009
Tematy: Wydarzenia

Zaproszenie na powolne śniadanie



Warszawskie convivium Slow Food zaprasza na śniadanie do Arkad Kubickiego na Zamku Królewskim. Spotkanie odbędzie się w sobotę 24. października o godz. 11.00 w bistro „Piąta Ćwiartka”. Impreza towarzyszy odbywającemu się w Warszawie pierwszemu przeglądowi filmów kulinarnych – Kuchnia.tv Food Film Fest.

Spotkanie poprowadzi Tomasz Prange-Barczyński – redaktor naczelny Magazynu Wino, autor programu „Wino – instrukcja obsługi” w Kuchnia.tv. Gośćmi specjalnymi śniadania będą: Stefano Sardo – scenarzysta, aktor i muzyk, dyrektor festiwalu Slow Food on Film w Bolonii, Chris Taylor – reżyser filmu „Rewolucja smaku” („Food fight”), Pierre Deschamps – autor filmu „Smakując Północ”, oraz Edyta Jaroszewska-Nowak – rolniczka ekologiczna.

Śniadanie, skomponowane z najlepszych polskich produktów, rekomendowanych przez Slow Food Polska, zostanie przygotowane przez szefową kuchni Agatę Wojdę oraz restauratorów Agnieszkę Kręglicką i Piotra Petrykę, członków warszawskiego convivium Slow Food.

Wstęp: 15 zł (w cenie śniadanie)
Zgłoszenia pod adresem: varsavia@slowfood.waw.pl

Jedynie listowna rezerwacja gwarantuje miejsce przy wspólnym stole. Zapisy trwają do dnia 23 października.

Slowfoodowe śniadanie to impreza towarzysząca pierwszemu przeglądowi kina kulinarnego – Kuchnia.tv Food Film Fest, który rozpoczyna się w piątek, 23 października w warszawskim kinie Kultura. Przez trzy kolejne wieczory, podczas seansów o godz. 18:00 i 20:30 zaprezentowane zostaną filmy dokumentalne o jedzeniu wyprodukowane w ostatnich latach w Europie i w Stanach Zjednoczonych.

Kuchnia.tv Food Film Fest ma na celu przybliżenie polskiej widowni szeroko pojętej kultury kulinarnej. – Chcemy opowiedzieć o „wielkiej kuchni” i różnorodności smaków, która się w niej kryje, o jedzeniu jako jednej z największych i najbardziej dostępnych przyjemności dnia codziennego”– mówi Małgorzata Seck, dyrektor zarządzająca Kuchni.tv. – Nie będziemy jednak uciekać od tematów problematycznych. W programie znajdą się filmy pokazujące, jak powstaje kupowane przez nas jedzenie, jakie są skutki społeczne, środowiskowe i kulturowe uprzemysłowienia procesu wytwarzania żywności oraz jak wielki wpływ na jakość naszego życia ma to, co kładziemy na naszych talerzach – dodaje Seck.

Projekt Kuchni.tv wpisuje się w światowe trendy i jest reakcją na rosnące zainteresowanie sztuką kulinarną również w Polsce. Filmy poruszające tematy związane z żywnością znalazły swoje miejsce m. in. na festiwalach filmowych w Berlinie, Bolonii i Nowym Jorku.

Gośćmi specjalnymi Kuchnia.tv Food Film Fest będą wymienieni wyżej Chris Taylor, Stafano Sardo i Pierre Deschamps oraz m.in. przewodniczący stowarzyszenia Slow Food Polska Jacek Szklarek, Agnieszka Jarosz z Instytut Żywności i Żywienia, restauratorka i dziennikarka Agnieszka Kręglicka oraz Wojciech Modest Amaro szef kuchni i prezes Klubu Polskiej Rady Biznesu. Spotkania z gośćmi odbędą się bezpośrednio po projekcjach filmów: „Rewolucja smaku”, „Smakując Północ” i „Terra Madre”.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek