logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  17.09.2014

Zapisy na II Anty-Konferencję CSR



Anty-Konferencja CSR ma być spotkaniem liderów i liderek społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju, a także miejscem wymiany doświadczeń, transferu wiedzy i networkingu. Tegoroczna, druga edycja wydarzenia organizowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu odbędzie się 15 października br. w Domu Towarowym Bracia Jabłkowscy w Warszawie.

Uczestnicy i uczestniczki w założeniach mają mieć wpływ na przebieg spotkania, zatem mogą wziąć w nim udział na wiele sposobów: jako prelegent/ka, ekspert/ka, słuchacz/ka czy polemista/ka. Ma to na celu zaangażowanie się w wydarzenie oraz wyniesienie z niego możliwie najwięcej inspiracji i pomysłów.

Stoliki tematyczne podczas II Anty-Konferencji CSR zostaną podzielone według następujących kategorii: innowacje społeczne, angażowanie interesariuszy, zrównoważone miasta, łańcuch dostaw, ekologia przyszłości, mierzenie efektywności CSR, budowanie partnerstw, pracownicy, trendy CSR. Każdej dyskusji stolikowej będzie towarzyszył moderator/ka, by inspirować i animować rozmowę.

Wydarzenie skierowane jest do przedstawicieli i przedstawicielek biznesu, którzy na co dzień zajmują się społeczną odpowiedzialnością biznesu, zrównoważonym rozwojem:

  • menedżerów/specjalistów ds. CSR, zrównoważonego rozwoju;
  • menedżerów ds. zasobów ludzkich, komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, marketingu i innych, którzy na co dzień zajmują się kwestiami CSR;
  • właścicieli i osób zarządzających małymi i średnimi przedsiębiorstwami;
  • interesariuszy firm;
  • wszystkich pozostałych osób zainteresowanych tematyką odpowiedzialnego biznesu.

Inspiracją do rozmów podczas II Anty-Konferencji ma być wystąpienie gościa specjalnego, przedstawicielki jednej z najbardziej znanych, międzynarodowych organizacji, przeciwdziałających zmianom klimatycznym poprzez wzywanie do raportowania wpływu na środowisko i analizowanie tego oddziaływania – Carbon Disclosure Project (CDP). Laura Bergedieck jako Dyrektor Policy & Reporting w CDP, opowie, jakie znaczenie dla zrównoważonego rozwoju i środowiska biznesowego mają strategie klimatyczne. W CDP koordynuje ona działania organizacji na poziomie europejskim w zakresie angażowania administracji państwowej w rozwój standardów sprawozdawczości pozafinansowej. Odpowiedzialna jest za procesy strategiczne w regionie DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria), w tym za wspieranie przedsiębiorstw w spełnianiu wymogów raportowania dotyczącego zmian klimatu i emisji gazów cieplarnianych.

CDP jest międzynarodową organizacją pozarządową, która w imieniu 767 globalnych inwestorów reprezentujących ponad 50% światowego kapitału, wzywa firmy do raportowania wpływu na środowisko. CDP poddaje analizie dane dotyczące wykorzystywania zasobów wodnych i leśnych oraz emisji dwutlenku węgla, raportowane przez ponad 4 500 największych światowych firm oraz ponad 200 miast, by inwestorzy mogli skuteczniej zarządzać ryzykiem środowiskowym w ich codziennej działalności. Dane CDP wykorzystywane są także m.in. przez: Dow Jones Sustainability Index czy Bloomberg ESG Data.

Wydarzenie jest płatne. Rejestracja odbywa się przez stronę: fob2014.odpowiedzialnybiznes.pl.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.11.2023

    Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek


  • 23.11.2023

    „Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!


  • 20.11.2023

    Po raz dziesiąty Mosznowładcy zapuszczają wąsy i badają mężczyzn w całej Polsce 


  • 15.11.2023

    Zapraszamy na webinar dla mediów – jak nie stygmatyzować osób w kryzysie psychicznym


  • 27.10.2023

    „Tęczowy Piątek” pod patronatem Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.pl 


  • 25.10.2023

    Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek