Anty-Konferencja CSR ma być spotkaniem liderów i liderek społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju, a także miejscem wymiany doświadczeń, transferu wiedzy i networkingu. Tegoroczna, druga edycja wydarzenia organizowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu odbędzie się 15 października br. w Domu Towarowym Bracia Jabłkowscy w Warszawie.
Uczestnicy i uczestniczki w założeniach mają mieć wpływ na przebieg spotkania, zatem mogą wziąć w nim udział na wiele sposobów: jako prelegent/ka, ekspert/ka, słuchacz/ka czy polemista/ka. Ma to na celu zaangażowanie się w wydarzenie oraz wyniesienie z niego możliwie najwięcej inspiracji i pomysłów.
Stoliki tematyczne podczas II Anty-Konferencji CSR zostaną podzielone według następujących kategorii: innowacje społeczne, angażowanie interesariuszy, zrównoważone miasta, łańcuch dostaw, ekologia przyszłości, mierzenie efektywności CSR, budowanie partnerstw, pracownicy, trendy CSR. Każdej dyskusji stolikowej będzie towarzyszył moderator/ka, by inspirować i animować rozmowę.
Wydarzenie skierowane jest do przedstawicieli i przedstawicielek biznesu, którzy na co dzień zajmują się społeczną odpowiedzialnością biznesu, zrównoważonym rozwojem:
- menedżerów/specjalistów ds. CSR, zrównoważonego rozwoju;
- menedżerów ds. zasobów ludzkich, komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, marketingu i innych, którzy na co dzień zajmują się kwestiami CSR;
- właścicieli i osób zarządzających małymi i średnimi przedsiębiorstwami;
- interesariuszy firm;
- wszystkich pozostałych osób zainteresowanych tematyką odpowiedzialnego biznesu.
Inspiracją do rozmów podczas II Anty-Konferencji ma być wystąpienie gościa specjalnego, przedstawicielki jednej z najbardziej znanych, międzynarodowych organizacji, przeciwdziałających zmianom klimatycznym poprzez wzywanie do raportowania wpływu na środowisko i analizowanie tego oddziaływania – Carbon Disclosure Project (CDP). Laura Bergedieck jako Dyrektor Policy & Reporting w CDP, opowie, jakie znaczenie dla zrównoważonego rozwoju i środowiska biznesowego mają strategie klimatyczne. W CDP koordynuje ona działania organizacji na poziomie europejskim w zakresie angażowania administracji państwowej w rozwój standardów sprawozdawczości pozafinansowej. Odpowiedzialna jest za procesy strategiczne w regionie DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria), w tym za wspieranie przedsiębiorstw w spełnianiu wymogów raportowania dotyczącego zmian klimatu i emisji gazów cieplarnianych.
CDP jest międzynarodową organizacją pozarządową, która w imieniu 767 globalnych inwestorów reprezentujących ponad 50% światowego kapitału, wzywa firmy do raportowania wpływu na środowisko. CDP poddaje analizie dane dotyczące wykorzystywania zasobów wodnych i leśnych oraz emisji dwutlenku węgla, raportowane przez ponad 4 500 największych światowych firm oraz ponad 200 miast, by inwestorzy mogli skuteczniej zarządzać ryzykiem środowiskowym w ich codziennej działalności. Dane CDP wykorzystywane są także m.in. przez: Dow Jones Sustainability Index czy Bloomberg ESG Data.
Wydarzenie jest płatne. Rejestracja odbywa się przez stronę: fob2014.odpowiedzialnybiznes.pl.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS
-
25.10.2024
Gala Effie Awards Poland 2024
-
24.10.2024
Zrób TO dla JAJ!
-
23.10.2024
Oni wygrali ElektroEkologiczny Hackathon
-
11.10.2024
Prawo do przyjemności: VI Konferencja Sekson Fundacji Avalon