Niefrasobliwie rzucony niedopałek, zostawiona po pikniku butelka czy – co gorsza – upuszczona tląca się zapałka to z pozoru drobiazgi, które mogą doprowadzić do dramatu. Na plakatach je przedstawiających widnieją także skutki lekkomyślnych zachowań w postaci zgliszczy po płonącym lesie.
„In the last 5 years, more than 20,000 hectares of forest were lost in fires caused by small oversights” („W ciągu ostatnich 5 lat stracono ponad 20 tys. hektarów lasu z powodu drobnych niedopatrzeń”) informuje hasło kampanii, pouczającej o konieczności zachowania ostrożności w lesie. Kreację kampanii na zlecenie urugwajskiego Dirección Nacional de Bomberos (Państwowej Straży Pożarnej) przygotowała agencja DDB.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
19.09.2023
Dach nad głową
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości
-
18.09.2023
Źrenice
-
14.09.2023
Najlepsze czasy dla potworów
-
13.09.2023
Magiczne pudełko
-
12.09.2023
Ochraniacze dla psychiki