Zamiast strzałki w symbolach oznaczających płeć pojawia się kotwica i łopata.
Dwa bardzo proste graficznie plakaty oparte zostały na symbolach płci męskiej i żeńskiej. Kółko z uniesioną do góry strzałką oraz kółko ze skierowanym w dół krzyżykiem są najpopularniejszymi i najprostszymi symbolami płci. Na jednym ze spotów, symbol męski w postaci łopaty zamiast tradycyjnej strzałki zakopuje symbol żeński w grobie. Na drugim spocie kółko z symbolem kotwicy ciągnie drugie kółko na dno. Rysunki są opatrzone rymującymi się podpisami "Don’t let quest become a rest. Use condom" ("Nie pozwól, by twoje poszukiwania zaprowadziły cię do grobu. Użyj prezerwatywy") "Wear to dive and not to die. Use condom"("Zakładaj, by zanurkować i nie umrzeć. Użyj prezerwatywy").
Kampania została przygotowana z okazji światowego dnia walki z AIDS, który z inicjatywy Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) obchodzony jest co roku 1-go grudnia. Plakaty są częścią kampanii na rzecz zapobiegania zachorowaniom na AIDS i zakażeniu HIV. Mają na celu uświadomić, że by wyeliminować ewentualne ryzyko podczas uprawiania seksu, trzeba przede wszystkim zabezpieczać się używając prezerwatyw.
Sandra Sych
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
04.08.2022
Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
18.07.2022
Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom
-
15.07.2022
Polska borówka rośnie w siłę
-
06.07.2022
Stal rdzewna
-
04.07.2022
Godność człowieka nie ma kodu pocztowego – otwarto wiejskie hospicjum na Podlasiu