Kreacje / printy, Kampanie, Nigeria, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
────── 20.09.2023
Zanim to się stanie
Zanim dojdzie do próby samobójczej, osoby w kryzysie psychicznym toczą często niewidoczne dla otoczenia zmagania emocjonalne. Gdyby ich cierpienie było bardziej jawne, niewykluczone, że do tragedii by nie doszło – bliscy mieliby czas i środki, by zareagować. Dlatego warto przykładać uwagę do nawet niewielkich zmian w zachowaniu. I reagować. Bo małe gesty mogą mieć ogromne znaczenie.
Kampania społeczna Check in on those you love (Przyjrzyj się tym, których kochasz) miała swoją premierę 10 września, w Światowy Dzień Zapobiegania Samobójstwom (World Suicide Prevention Day) i jest działaniem z zakresu agency self-promo.
Nazwa kampanii:
Check in on those you love
Czas:
2023.9.10
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Nigeria
Nadawca:
Omni Option
Media:
digital
Wykonawca:
Omni Options, Lagos, Nigeria
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.09.2024
Stracone urodziny
-
28.09.2024
#TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii
-
26.09.2024
Dzieci bez przyszłości
-
25.09.2024
Alert PTSD
-
24.09.2024
Bohaterowie
-
23.09.2024
Nakryliśmy cię!