logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Zakończył się „Dom Boskich”
25.10.2011
Tematy: Wydarzenia

Zakończył się „Dom Boskich”



Zakończył się „Dom Boskich” – akcja społeczna magazynu Cztery Kąty, serwisu Rodzinka.tvp.pl, Małgorzaty Kożuchowskiej, Tomasza Karolaka oraz pozostałych aktorów serialu Rodzinka.pl. Organizatorzy przygotowali trzy konkursy, w których wygrywając nagrody dla siebie jednocześnie wspiera się rodzinne domy dziecka. Partnerem społecznym akcji była Fundacja Świętego Mikołaja.

Akcja składała się z kilku elementów:

  1. Konkurs „IDEALNE DLA BOSKICH”, w którym nagrodami były ufundowane przez markę Dekoria różnorodne nagrody: m.in. komplety ręczników, pościeli i zasłon. Każdy ze zwycięzców typował jeden z czterech rodzinnych domów dziecka, który również otrzymywał nagrodę. W konkursach wygrali:

  • Marta Kaczmarek ze Sławna oraz wskazany przez nią Rodzinny Dom Dziecka w Radomiu,

  • Mirosława Zielińska oraz wskazany przez nią Rodzinny Dom Dziecka z Połańca,

  • Jerzy Kala i wskazany przez niego Rodzinny Dom Dziecka w Połańcu,

  • Monika Gumowska i wskazany przez nią Rodzinny Dom Dziecka w Kiedosach,

  • Joanna Masłowska z Rzeszowa, która wytypowała Rodzinny Dom Dziecka w Łodzi,

  • Anna Zielik z miejscowości Wronki, która wytypowała Rodzinny Dom Dziecka w Radomiu.

  1. Do udziału w konkursie fotograficznym „NASZE BOSKIE OKNO NA ŚWIAT” zgłosiło się ponad 100 uczestników, którzy w sumie przesłali 124 zdjęcia konkursowe. Nagrodą były drewniane okna od firmy Sokółka SA o wartości 10 000 złotych: otrzymała je Małgorzata Skibińska z Piotrkowa Trybunalskiego za zdjęcie „Koń w boskim oknie”. Ponadto fundator nagrody przekazał na rzecz Rodzinnego Domu Dziecka w Nowej Wsi Wschodniej nagrodę w postaci okien drewnianych o wartości 15 000 złotych.

  2. W konkursie fotograficznym „NASZA BOSKA RODZINKA” głównymi nagrodami były bateria natryskowa oraz zestaw natryskowy, ufundowane przez firmę ORAS Oleśno, które otrzymała Katarzyna Czyżewska z Wodzisławia Śląskiego. Również wskazany przez Fundację Świętego Mikołaja Rodzinny Dom Dziecka w Osieku wzbogacił się o nową baterię kuchenną, umywalkową oraz wannowo-natryskową. Drugie miejsce i nagrodę w postaci aparatu fotograficznego ufundowanego przez Telewizję Polską, otrzymała Ewelina Nowicka z Warszawy.

– Dzięki współpracy z aktorami serialu Rodzinka.pl oraz miesięcznikiem „Cztery Kąty”, którzy wsparli Projekt „Dom Boskich”, Fundacja Świętego Mikołaja może znowu spełnić marzenia dzieci i rodziców z rodzinnych domów dziecka. Każde wsparcie jest nieocenione i zwiększa szanse pomocy coraz większej liczbie dzieci. Dziękujemy wszystkim uczestnikom zabawy, bo to dzięki Wam rodzinne domy dziecka uzyskały niezbędną pomoc – podsumowuje akcję Monika Madej z Fundacji Świętego Mikołaja.

Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczęła kampanię społeczną „Grunt to rodzina”, promującą rodzinne formy opieki nad dziećmi w 2004 roku. Ponadto, od siedmiu lat Fundacja prowadzi Fundusz Edukacyjny. Wspiera on rodzinne domy dziecka, rodziny zastępcze oraz organizacje pozarządowe, które pracują z wychowankami takich domów lub z osobami je prowadzącymi. Dzięki działalności Funduszu, Fundacja Świętego Mikołaja zebrała i przekazała rodzinnym domom dziecka i rodzinom zastępczym niemal 5 mln zł. Pomoc otrzymało ponad 4000 dzieci i blisko 300 opiekunów.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek