logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Zakazana miłość na Jamajce
03.08.2011
Tematy: Kampanie, Jamajka, Prawa człowieka

Zakazana miłość na Jamajce

Your browser does not support the video tag.


W jamajskiej telewizji zakazano emisji tego spotu, można by zatem spodziewać się po nim czegoś szokującego. Szczególnie, że protest w tej sprawie wystosował również jamajski kościół.

Wbrew oczekiwaniom, film pokazuje jedynie rodzeństwo Jamajczyków, mówiące o miłości, jaką czują do siebie nawzajem. Christine Straw, była Miss Jamajki, opowiada o tym, że kocha swojego brata, który jest gejem, a jego upodobania seksualne nie mają żadnego wpływu na jej uczucia. Christie mówi, że jest dumna ze swego brata i chciałaby, aby był on akceptowany społecznie.

Spot pt. „Unconditional Love” („Bezwarunkowa miłość”) jest częścią kampanii dotyczącej osób LGBT czyli ludzi homo-, bi- oraz transseksualnych. Inicjatorem akcji jest J-FLAG (www.jflag.org), organizacja walcząca o przestrzeganie praw osób nieheteroseksualnych w regionie karaibskim.

Mimo ciekawego pomysłu na scenariusz spotu, wątpliwości budzi niezbyt profesjonalna gra „aktorów”. Nie można oczywiście zakwestionować szczerości ich wypowiedzi, ale sam film ogląda się mało komfortowo. Reklama zdobyła jednak wiele przychylnych głosów zapewne ze względu głównie na jej temat, a zakaz emisji spotu w jamajskiej telewizji jest szeroko krytykowany przez internautów.
P. Ruszkowska



Nazwa kampanii:
Unconditional Love
Czas:
2011.7.28
Nadawca:
J-FLAG
Media:
Internet
Wykonawca:
J-FLAG
Adresaci:
Krewni i bliscy osób homoseksualnych, mieszkańcy Jamajki





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek