Tygrys przywiązany do torów, po których jedzie lokomotywa; panda trzymająca się kurczowo łapą krawędzi dachu wysokiego budynku; goryl przywiązany do betonowego obciążnika na dnie zbiornika wodnego. Plakaty kampanii hiszpańskiego oddziału WWF, skierowane do młodych uczestników Dni Komiksu w Madrycie, utrzymane były właśnie w stylistyce rodem z obrazkowych historyjek. Zwierzęta, które w rzeczywistości należą do zagrożonych gatunków, znajdują się w niebezpiecznych sytuacjach typowych dla opowieści przygodowych. Umieszczone w dymku hasło apeluje: „Salva al tigre/panda/gorila. Es ahora o nunca.” „Uratuj tygrysa/pandę/goryla. Teraz albo nigdy!”.
Kampanię, eksponowaną także w sklepach z komiksami, przygotowała agencja Leo Burnett Iberia. Ilustracje stworzyli artyści z grupy Dejavu Collective.
A. Postek
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
29.09.2023
Do ostatniego okruszka
-
27.09.2023
Kto to…
-
26.09.2023
Mocniejsi niż głód
-
21.09.2023
Gdzie jest sęp?
-
20.09.2023
Na wojnę tak, poza tym – nie
-
20.09.2023
Zanim to się stanie