logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Szwecja, Obronność i bezpieczeństwo
   ──────  05.12.2008

Zagadkowe zaproszenie do armii

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Utrzymane w konwencji przypominającej horror, krótkie spoty w kolorystyce sepii sprawdzają spostrzegawczość, umiejętność szybkiego zapamiętywania i wrażliwość na detale. To kolejna* kampania szwedzkiej armii, mająca na celu rekrutację ochotników do służb wojskowych. Cztery różne spoty telewizyjne są swego rodzaju grą z telewidzem.

Kreacja miała na celu wzbudzić zainteresowanie potencjalnych kandydatów do armii i skierować do nich przesłanie, że nie każdy nadaję się do służby, ale osoby o odpowiednich predyspozycjach ("Do You Have What it Takes?"), które rozszyfrowały bez trudu zagadki filmowe, mają szansę na karierę w wojsku.

Narzędzia kampanii takie jak mailing, outdoor (autobusy, metro), ulotki, plakaty, spoty telewizyjne, gra on-line, miały pokazać, jakie zdolności trzeba mieć, aby założyć aplikację do Akademii Oficerskiej. Oczekiwanym efektem kampanii było zdobycie 900 zgłoszeń od potencjalnych kandydatów, a 10% z nich miało pochodzić od kobiet. Odzew znacznie przekroczył oczekiwania: ponad 180.000 osób odwiedziło stronę kampanii podczas jej czterotygodniowego trwania i liczba to ciągle rośnie mimo 6 miesięcy od jej zakończenia. W sumie wysłano 1150 poprawnych aplikacji, w tym 20 % pochodziło od kobiet. Rezultat kampanii przekroczył o 30% zamierzony cel.

W ramach kampanii powstał test internetowy, który przenosi uczestnika w realia egzaminu na oficera – efekty dźwiękowe pozwalają poczuć na sobie oddech prowadzącego. Test jest zainspirowany prawdziwymi egzaminami rekrutacyjnymi w armii, ale nie jest ich kopią.

Kreacja jest zgodna z założeniami szwedzkiej armii, kreującej się na elitarną jednostkę, która nie jest dostępna dla wszystkich.
M. Jeziorowska

* – Jedną z wcześniejszych kampanii można obejrzeć tutaj – drugi spot od dołu.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Czas:
2008.12.1 - 2008.12.31
Tematy:
Obronność i bezpieczeństwo
Kraje:
Szwecja
Nadawca:
Wojsko szwedzkie
Media:
Internet, telewizja, ulotki, plakaty
Wykonawca:
DDB Stockholm
Adresaci:
Kobiety i mężczyźni w wieku 19-30 lat, bez wcześniejszego doświadczenia w służbie w wojsku
Hasło kampani:
Do You Have What it takes? (Czy masz to, czego oczekujemy?)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    Plastikowe łożyska


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek