logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Indie, Ekologia i środowisko, Kultura
   ──────  07.12.2012

Żadnych petard, na boga!



Twarze dwóch hinduskich bóstw zakryte są maskami ochronnymi. Wizerunki na plakacie przedstawiają Lakszmi oraz Ganeśa, kluczowych dla święta Diwali. Zgodnie ze zwyczajem u ich stóp składa się dary takie jak kwiaty, pastę szafranową, perfumy i wiele innych. Elementem obchodów jest także odpalanie petard.

Zanieczyszczanie środowiska nie jest jedynym następstwem użycia petard. Stanowią one zagrożenie dla osób z chorobami serca, narażając je na dodatkowy stres, mogą uszkodzić słuch, a także zagrozić dzieciom. Oczywistym efektem stosowania petard są wybuchające masowo pożary. Kampania stara się przekonać, że petardy są zbędne dla właściwego celebrowania Diwali.

Diwali jest jednym z najbardziej popularnych i hucznie obchodzonych świąt w Indiach. Znane jest jako "festiwal świateł", ponieważ podczas święta domy, sklepy i inne miejsca publiczne oświetlane są olejowymi lampami. Lampy te zapala się ku czci bogini Lakszmi, bogini bogactwa. Zabieg ten ma jej pomóc w znalezieniu drogi do domów wyznawców. Dlatego też, mieszkańcy zostawiają otwarte drzwi do swoich domostw, by ułatwić bogini ich znalezienie. Według tradycjii Ganeś dzieli ołtarz z Lakszmi podczas nocy Diwali. Hinduiści wierzą, że Ganeś musi być utrzymany w stanie stałego zadowolenia. Wtedy tylko łatwa droga do nowych osiągnięć i możliwości pozostanie otwarta. Diwali to czas, kiedy światło góruje nad ciemnością, a dobro wygrywa ze złem. Mitologia związana ze świętem różni się jednak w zależności od kraju.

Kampanię zrealizowała agencja Purple Focus z Gurgaon.

Olga Ambrosiewicz


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Say No To Crackers
Czas:
2012.11.9
Tematy:
Ekologia i środowisko, Kultura
Kraje:
Indie
Nadawca:
DLF Place Saket
Media:
Billboardy
Wykonawca:
Purple focus, Gurgaon (Indie)
Adresaci:
Uczestnicy Diwali
Hasło kampani:
For God's sake, stop the pollution this Diwali. Say no to firecrackers (Na miłość boską, powstrzymajmy zanieczyszczenie w to Święto Diwali. Powiedz nie petardom)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 22.03.2023

    Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!


  • 15.03.2023

    Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek