1 na 3 kobiety doświadcza przemocy seksualnej zanim osiągnie 18 lat. Przemoc domowa dotyczy wszystkich klas społecznych. Ofiarami gwałtu są kobiety niezależnie od wieku i atrakcyjności. Żaden mężczyzna nie ma prawa do stosowania przemocy, bo ta jest przestępstwem- to przesłanie kampanii szkockiej organizacji The Zero Tolerance Charitable Trust pt. Zero Tolerance, która trwała 6 miesięcy na przełomie 1993/1994 roku. Emisja reklam była rozplanowana na 4 etapy – pierwsze 4 kreacje pojawiły się na początku, ostatnie – hasłowe – spinały na końcu cały przekaz. Badania wykazały wysoką efektywność kampanii. Reklamy pojawiły się na billboardach, ulotkach, plakatach (w restauracjach, pubach, bibliotekach i w autobusach) i w lokalnej prasie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.10.2024
Po prostu się rusz!
-
02.10.2024
Pomarańcza
-
02.10.2024
Świat oczami niepiśmiennych
-
01.10.2024
Same nie znikną
-
30.09.2024
Książka jest znacznie lepsza
-
29.09.2024
…z wyjątkiem uważnego kierowcy