Walorem TEJ kampanii jest teledysk i … trudność w rozwiązaniu zadania. Agencja BBR Saatchi&Saatchi z Izraela ogłosiła konkurs pod hasłem „The impossible brief” („Niewykonalny brief”*). Zadaniem konkursowym jest przedstawienie pomysłu na zbliżenie do siebie Izraelczyków i Palestyńczyków.
Konkurs promuje spot „The impossible song („Niewykonalna piosenka”). Pokazano w nim fragmenty wypowiedzi polityków, takich jak Benjamin Netanyahu (premier Izraela), czy Mahmoud Abbas (prezydent Palestyny). Są oni zgodni co do konieczności zaprowadzenia pokoju i oddania głosu obydwu narodom. Nadawcy wyrażają nadzieję, że powinno się próbować aranżować sytuacje, w których politycy mówiliby jednym głosem („if we managed to get them to sing together”). Autorzy komunikatu zdają sobie sprawę ze stopnia trudności zadania i zachęcają odbiorców do kreatywnego myślenia, dlatego też w przekazie znalazły się słowa „Anything is possible” („Wszystko jest możliwe”).
Zwycięzca konkursu będzie mógł uczestniczyć w gali Cannes Lions Awards Festival 2011.
Strona konkursu: www.theimpossiblebrief.com
D. Sokołowska
* brief to opracowanie przedstawiane przez klienta agencji reklamowej zawierające jego oczekiwania dotyczące zlecenia na kampanię / materiały reklamowe
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.08.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy