logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Brazylia, Bezpieczeństwo ruchu drogowego
   ──────  12.10.2015

Zabójcze litery

Your browser does not support the video tag.


Czy litery mogą być niebezpieczne? Okazuje się, że tak – szczególnie podczas prowadzenia samochodu, o czym próbuje uświadomić odbiorców brazylijska kampania społeczna.

Rząd brazylijskiego stanu Parana w swojej nowej kampanii nawiązuje do poważnego problemu, jakim jest smsowanie podczas prowadzenia pojazdu. Ten niebezpieczny, ale niestety często spotykany nawyk wśród młodych ludzi, może doprowadzić do poważnego wypadku drogowego. Twórcy kampanii w bardzo obrazowy sposób próbują przekazać odbiorcy w jaki sposób może dojść do wypadku. W krótkim spocie widz zobaczyć może prowadzącego samochód mężczyznę, który ze sprawnością rajdowca omija kolejne gigantyczne litery spadające z nieba na jezdnię, ale do czasu, ponieważ ostatniej nie zauważa w porę i wjeżdża w nią z całym impetem. Pisanie smsów powoduje odwrócenie uwagi od przeszkód i innych pojazdów na drodze na wystarczająco długo, żeby kierowca nie zdążył zareagować i spowodował wypadek – ogromne litery symbolizują inne pojazdy znajdujące się na drodze. Hasło kampanii dopełnia przekaz wizualny i brzmi: "You have no idea of the accident a letter can cause. Don’t text and drive" ("Nie masz nawet pojęcia jaki wypadek może spowodować litera. Nie pisz wiadomości prowadząc pojazd"). Kampania skierowana jest przede wszystkim do osób praktykujących pisanie wiadomości w trakcie prowadzenia pojazdu, jak i do wszystkich, którzy potencjalnie również mogliby to robić, aby przestrzec ich przed zagrożeniami wynikającymi właśnie z tej praktyki.

Kampanię przygotowała brazylijska agencja G/PAC Comunicaçao Integrada.

Aleksandra Rychlicka


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Letter
Czas:
2015.9.25
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
Governo do Paraná
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
G/PAC Comunicaçao Integrada (Curitiba)
Adresaci:
Osoby piszące smsy podczas prowadzenia pojazdów, wszyscy zmotoryzowani
Hasło kampani:
You have no idea of the accident a letter can causa. Don’t text and drive (Nie masz nawet pojęcia, jaki wypadek może spowodować litera. Nie pisz smsów prowadząc pojazd)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 10.08.2022

    Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 14.07.2022

    Wojna nie robi sobie wakacji


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek