logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Kanada, Obronność i bezpieczeństwo, Praca i polityka zatrudnienia
   ──────  13.05.2009

Zabójcza robota



Pojawienie się mimów na ulicach Hlifax, Darmouth, Truru, New Glasgow i Sydney zainaugurowało działania kampanijne pod hasłem "Silence doesn’t work here". Jak wynika ze statystyk, praca może stanowić zagrożenie dla zdrowia, a nawet życia, szczególnie dla młodych, jeszcze niedoświadczonych ludzi. W 2008 roku w Nowej Szkocji (Kanada) zakończyła się śmiercią 29 pracowników, w tym dwóch poniżej 24 roku życia; niemal 900 młodych ludzi zostało poważnie rannych, a ponad 4,5 tysiąca zgłosiło obrażenia odniesione w miejscu pracy. Żeby zwrócić uwagę na problem bezpieczeństwa w miejscu pracy organizacja Worker Compensation Board of Nova Scotia podjęła kampanię edukacyjną. Jej twarzą uczyniła mima, symbolizującego niebezpieczeństwa wynikające z milczenia na temat zagrożeń w miejscu pracy.

Działania prowadzone przez WCB adresowane są przede wszystkim do młodych ludzi i nieprzypadkowo rozpoczęła je w maju. Dla kończącej zajęcia szkolne młodzieży miesiące letnie to okres, w którym rozpoczynają swoją pierwszą pracę. W tym czasie notuje się też więcej wypadków w pracy, jakim ulegają jeszcze niedoświadczeni pracownicy. Kampania ma im zwrócić uwagę, jak ważne jest bezpieczeństwo w miejscu pracy, a także uświadomić przysługujące im prawa.

Kampania adresowana jest również do pracodawców, dla których zapewnienie bezpieczeństwa swoim pracownikom stanowi obowiązek i którzy powinni zadbać o właściwe dla nich szkolenia.

W ramach kampanii uruchomiono specjalną stronę internetową z informacjami na temat bezpieczeństwa w miejscu pracy i praw pracowniczych.
M. Durda


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Silence doesn't work here
Czas:
2009.5.8 - 2009.5.31
Tematy:
Obronność i bezpieczeństwo, Praca i polityka zatrudnienia
Kraje:
Kanada
Nadawca:
Worker Compensation Board of Nova Scotia
Media:
Eventy, ulotki, internet, prasa
Wykonawca:
Extremegroup, Halifax
Adresaci:
Pracownicy w wieku 16-24 lat, pracodawcy
Hasło kampani:
Silence doesn't work here





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 04.05.2022

    Globalny raport o pracy hybrydowej 2022


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


  • 27.04.2022

    Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek