Zabójcza lodówka, śmiercionośny telewizor
Miejscem zgonu był fotel przed telewizorem albo kuchnia z jeszcze otwartą lodówką. Obrysowana sylwetka niewątpliwie należy do człowieka otyłego, a "narzędzia zbrodni" leżą porozrzucane dookoła i są to chipsy, lody, czy fast foody. Sceny przedstawione na obu printach stylizowane są na miejsca zbrodni.
W ten sposób kampania stworzona dla szpitala Hospitalar Plano de Saúde z brazylijskiej prowincji Parana ma przypomnieć bądż uświadomić ludziom z nadwagą, że brak sportu i nieodpowiednia dieta mogą zagrażać ich życiu. "Obesity kills. Exercise regularly" ("Otyłość zabija. Ćwicz regularnie") oraz "Obesity kills. Watch what you eat" ("Otyłość zabija. Uważaj na to, co jesz") głoszą hasła widniejące na plakatach. Przekaz jest mocny, aczkolwiek może być uznany za nietaktowny czy nawet niegrzeczny i bazujący na stereotypach.
Milena Molęda
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
04.08.2022
Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
18.07.2022
Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom
-
15.07.2022
Polska borówka rośnie w siłę
-
06.07.2022
Stal rdzewna
-
04.07.2022
Godność człowieka nie ma kodu pocztowego – otwarto wiejskie hospicjum na Podlasiu