Zabójcza lodówka, śmiercionośny telewizor
Miejscem zgonu był fotel przed telewizorem albo kuchnia z jeszcze otwartą lodówką. Obrysowana sylwetka niewątpliwie należy do człowieka otyłego, a "narzędzia zbrodni" leżą porozrzucane dookoła i są to chipsy, lody, czy fast foody. Sceny przedstawione na obu printach stylizowane są na miejsca zbrodni.
W ten sposób kampania stworzona dla szpitala Hospitalar Plano de Saúde z brazylijskiej prowincji Parana ma przypomnieć bądż uświadomić ludziom z nadwagą, że brak sportu i nieodpowiednia dieta mogą zagrażać ich życiu. "Obesity kills. Exercise regularly" ("Otyłość zabija. Ćwicz regularnie") oraz "Obesity kills. Watch what you eat" ("Otyłość zabija. Uważaj na to, co jesz") głoszą hasła widniejące na plakatach. Przekaz jest mocny, aczkolwiek może być uznany za nietaktowny czy nawet niegrzeczny i bazujący na stereotypach.
Milena Molęda
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
20.09.2023
Zanim to się stanie
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
12.09.2023
Ochraniacze dla psychiki
-
11.09.2023
Narodowy Dzień Sportu 2023 już 17 września
-
08.09.2023
Menopauza bez tabu – pierwszy raport w Polsce
-
01.09.2023
Nie daj się znokautować