logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  17.11.2017

Żabka wspiera rozwój młodych

Żabka wspiera rozwój młodych


Firma Żabka Polska po raz kolejny przyznała stypendia dzieciom oraz podopiecznym swoich Franczyzobiorców i pracowników. W ramach realizowanego już od 8 lat Programu Stypendialnego Żabki, młodzi sportowcy, muzycy, artyści, a nawet programiści otrzymają roczne wsparcie finansowe w wysokości 3600 złotych.

Celem Programu Stypendialnego Żabki jest pomoc dzieciom Franczyzobiorców Żabki, współpracowników oraz pracowników Żabka Polska S.A. w rozwijaniu talentów i zainteresowań. Wybrani Stypendyści, dzięki wsparciu finansowemu od Żabka Polska, będą mogli realizować swoje pasje w różnych dziedzinach sportowych, naukowych czy artystycznych, a pieniądze przeznaczyć na potrzebny sprzęt, wyjazdy na zawody czy opłacenie dodatkowych zajęć.

Zgłoszenia kandydatów do Stypendium oceniała specjalnie powołana przez firmę Komisja. W tegorocznej edycji Programu przyznano dwa razy więcej stypendiów niż w roku poprzednim. Wyższa jest także kwota rocznego dofinansowania, która w wynosi 300 zł brutto miesięcznie. O stypendia mogli ubiegać się uczniowie szkół podstawowych, liceów oraz gimnazjaliści, którzy przesłali swoje zgłoszenia w formie kreatywnej prezentacji, w której przedstawili swoje talenty, pasje oraz cel na jaki przeznaczą otrzymane od Żabki wsparcie finansowe. Stypendia przyznano 20 dzieciom.

– „O tym, że Żabka chce pomóc rozwijać talenty dzieciom, dowiedziałem się od mamy. Moją pasją jest żeglarstwo regatowe. Fajnie jest mieć zainteresowania  i talent, ale bez sprzętu trudno o sukces, więc zgłosiłem swoją kandydaturę. Dzięki stypendium, kupię potrzebny sprzęt, będę szybszy i bezpieczniejszy w czasie regat” – mówi Jaś Pachla (11 lat), tegoroczny Stypendysta Żabki.

Sylwetki Stypendystów będą prezentowane przez cały rok na łamach wewnętrznego miesięcznika skierowanego do Franczyzobiorców.

Więcej informacji na temat działań CSR firmy można znaleźć na stronie www.zabkapolska.pl/pl/rozwoj-osobisty-edukacja-i-przedsiebiorczosc.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek