logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy
   ──────  17.03.2010

Zabić Ce

Your browser does not support the video tag.


W ubiegłym roku, w dużym stopniu za sprawą grudniowego szczytu klimatycznego w Kopenhadze, szczególnie popularne były kampanie społeczne promujące zachowania proekologiczne – przyczyniające się do ograniczenia emisji CO2. W ten nurt wpisuje się także, przygotowana przez francuską agencję TBWA/MAP, akcja „Carbon Fighters”. Stanowi ona element rozwijanej od dwóch lat przez grupę TBWA/France strategii zrównoważonego rozwoju.

Celem kampanii było zachęcenie pracodawców i pracowników do stosowania w miejscach pracy zasad pozwalających ograniczyć emisję dwutlenku węgla. Przygotowano 10 naklejek z odpowiednimi hasłami m.in. „nie zapomnij wyłączyć komputera” czy „drukuj mniej”, które pracodawcy mogli zamówić i umieścić na sprzętach np. drukarce. By wyeksponować ideę walki z emisją CO2, autorzy kreacji posłużyli się scenografię wojenną. „Carbon fighters” noszą więc militarne stroje, hełmy z przekreśloną literą „C” – symbolem węgla. Zaś sam węgiel – niczym prawdziwy wróg – jest poddawany torturom, pozostawiany na pastwę tornada, bądź też jeszcze inaczej unicestwiany.

Kampania obecna była w prasie codziennej, na billboardach oraz w internecie (poprzez stronę www.carbonfighters.org) podczas odbywającego się między 1 a 7 kwietnia 2009 r., Francuskiego Tygodnia Zrównoważonego Rozwoju. Posłużono się także narzędziami guerilla marketingu.
K. Kukuła


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


  • 27.04.2022

    Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek