logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Zabawa (z) psami
19.01.2015
Tematy: Kampanie, Kanada, Ekologia i środowisko

Zabawa (z) psami

Your browser does not support the video tag.


PuppySwap to pierwszy, wygodny serwis umożliwiający zamianę starego psa na nowego, słodkiego szczeniaka. Wystarczy zalogować się na konto i za pomocą wygodnej wyszukiwarki zaznaczyć wiek, rasę czy nawet kolor i zamówić pupila od razu do domu. Niska opłata związana z korzystaniem z serwisu i brak długoterminowych zobowiązań pozwalają na powtarzanie tego w nieskończoność, gdy tylko właściciel znudzi się swoim czworonogiem. Szczenięta są słodkie, ale potem dorastają…

Przygotowana w ramach kanadyjskiej kampanii Puppy Swap fałszywa reklama zwraca uwagę odbiorcy, że choć sam serwis nie jest prawdziwy, to niestety takie jest nagminne oddawanie i porzucanie psów przez ich właścicieli. W efekcie ponad 180 tys. psów trafia rokrocznie do schronisk, a większość nigdy ich nie opuszcza. Celem projektu jest uświadomienie właścicielom psów, że pies nie jest zabawką, którą można wymienić na nową, a decyzja o jego przygarnięciu czy zakupie nie może być traktowana jak chwilowy kaprys.

Katarzyna Płaza                                                



Nazwa kampanii:
Puppy swap
Czas:
2014.1.8
Nadawca:
Toronto Humane Society
Media:
Internet
Wykonawca:
Grip (Canada)
Adresaci:
Właściciele psów, osoby zainteresowane przygarnięciem psa





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek