PuppySwap to pierwszy, wygodny serwis umożliwiający zamianę starego psa na nowego, słodkiego szczeniaka. Wystarczy zalogować się na konto i za pomocą wygodnej wyszukiwarki zaznaczyć wiek, rasę czy nawet kolor i zamówić pupila od razu do domu. Niska opłata związana z korzystaniem z serwisu i brak długoterminowych zobowiązań pozwalają na powtarzanie tego w nieskończoność, gdy tylko właściciel znudzi się swoim czworonogiem. Szczenięta są słodkie, ale potem dorastają…
Przygotowana w ramach kanadyjskiej kampanii Puppy Swap fałszywa reklama zwraca uwagę odbiorcy, że choć sam serwis nie jest prawdziwy, to niestety takie jest nagminne oddawanie i porzucanie psów przez ich właścicieli. W efekcie ponad 180 tys. psów trafia rokrocznie do schronisk, a większość nigdy ich nie opuszcza. Celem projektu jest uświadomienie właścicielom psów, że pies nie jest zabawką, którą można wymienić na nową, a decyzja o jego przygarnięciu czy zakupie nie może być traktowana jak chwilowy kaprys.
Katarzyna Płaza
zobacz także
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze
-
04.05.2025Kampanie
Robert Lewandowski o wykluczeniu
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025Kampanie
Nie bądź internetowym trollem