logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Australia, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  02.01.2013

Zabawa, flirt, jedzenie, rozmawianie…

Your browser does not support the video tag.


Śmianie się, bieganie, jedzenie, spanie, uczenie się, rozmawianie –  te wszystkie zwyczajne czynności z codziennego życia mogą zostać zaburzone przez jeden czynnik. Wówczas w miejscu spokoju i radości pojawia się lęk i depresja.

Z takimi dolegliwościami często zmierzyć się muszą nastolatki i młode osoby, których rodzice chorują na raka. Hasło kampanii uświadamia: "Cancer affects everything" (Rak wpływa na wszystko).

Kampania, której nadawcą jest australijska organizacja CanTeen (połączenie pierwszej sylaby wyrazu "cancer"- rak z wyrazem "teen" – nastolatek)  jest odpowiedzią na najnowsze badania pokazujące, że młodzi ludzie, których matka lub ojciec choruje na raka, są 6 razy bardziej narażeni na problemy psychiczne typu lęk i depresja. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości dotyczącej trudności, z którymi mogą borykać się ludzie w takiej sytuacji oraz wsparcie ich przez organizację. W tym celu powstało specjalne, darmowe poradnictwo, z którego osobiście lub telefonicznie mogą skorzystać dzieci chorych na raka w całej Australii. Nadawca kampanii ma również nadzieję, że dzięki niej każdy, kto ma kontakt z osobą w takiej sytuacji otoczy je wsparciem zmniejszającym poczucie samotności.

Kampania, która rozpoczęła się 15 listopada i trwała do końca grudnia, objęła radio, telewizję, internet i prasę. Dodatkowo odbyło się także seminarium poświecone problemom psychicznym , z którymi muszą borykać się dzieci osób chorych na raka. Druga tura kampanii rozpocznie się w marcu 2013 r.

Nadawca kampanii CanTeen jest organizacją wspierającą młodych ludzi żyjących z rakiem: pacjentów  oraz osób, których członkowie rodziny cierpią na chorobę nowotworową. Kampania została finansowo wsparta przez MLC Community Foundation (MLC Fundacja na rzecz Wspólnoty; MLC jest oddziałem Narodowego Banku Australii), która zajmuje się pomocą organizacjom pozarządowym.

Reklamę przygotowała Marlin Communications, agencja świadcząca usługi na cele społeczne. Twórcą i producentem reklam radiowych jest wielokrotnie nagradzany (zdobywca Clio) Ralph van Dijk.

Ewa Witkowska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Cancer affects everything
Czas:
2012.11.15 - 2012.12.31
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Australia
Nadawca:
CanTeen
Media:
Telewizja, internet, radio, prasa
Wykonawca:
Marlin Communications
Adresaci:
Młode osoby, których bliscy chorują na raka; osoby, posiadające kontakt z młodymi ludźmi, których bliscy chorują na raka
Hasło kampani:
You can make sure young people don’t have to deal with cancer alone





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 16.01.2023

    Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek