Przemek Grzywacz jest absolwentem wydziału Filozofii Chrześcijańskiej UKSW. Jest pomysłodawcą konkursu kreatywnego na zbudowanie wizerunku Radomia „I Ty możesz zostać radomskim Warholem” który jako kurator prowadzi wraz z Mazowieckim Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia”. Z zamiłowania copywriter; jest pasjonatem przedsięwzięć łączących w sobie technologię, sztukę i reklamę.
Oto wybrane z portfolio autora plakaty społeczne:
„Ludzie są jak kwiaty” – Praca ma ukazać zniszczenie, jakie w człowieku może dokonać nadużywanie alkoholu; proces degradacji może być rozciągnięty w czasie, lecz zwiędnięte kwiaty i tak wymownie ostrzegają przed stałą obecnością alkoholu w życiu człowieka. Alkohol to nie woda – ostrzega plakat.
„Za największą najwspanialszą rolę w życiu” – Dzieci odgrywają bardzo ważną rolę w życiu rodzica. Ta tabliczka to wyraz uwielbienia i wdzięczności dziecku za obecność w życiu. – Gdyby każdy rodzic posiadał taką tabliczkę z imieniem własnego dziecka, może wtedy mniej byłoby sytuacji, gdy dziecko jest mniej ważne od np. ostatniej hollywoodzkiej produkcji. W odróżnieniu od hollywoodzkich aktorów dzieci są bezbronne, niewinne, i zależne od nas. No i mają mniejsze wymagania (zwykle) – tłumaczy autor.
„V NIE ZABIJAJ” – Plakat skierowany przeciwko stosowaniu przemocy wobec dzieci. Bicie dziecka to zabijanie: zabijanie jego zaufania, miłości, godności oraz poczucia własnej wartości. – Wbrew pewnym krążącym opiniom, to nie w Piśmie Świętym napisano: „Rózeczką Duch Święty dziateczki bić radzi, Rózeczka dziateczkom nigdy nie zawadzi …” Tak pisał Jachowicz-polski pisarz z XIX wieku.., a samo bicie dziecka jest sprzeczne z Dekalogiem.
„Ostatnie życzenie” – Praca z hasłem „Palenie zabiło 1000 razy więcej osób niż bomby atomowe zrzucone w Hiroszimie i Nagasaki” ma ostrzegać przed zgubnym nałogiem palenia papierosów. Tytuł „Ostatnie życzenie” nadaje tej pracy inną perspektywę i sens, stwarza melancholijny nastrój końca świata.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
04.10.2024
Jak oswoić prądożerców?
-
28.09.2024
#TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii
-
24.08.2024
Nie wszystko co „eco” jest eco
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
22.05.2024
Co za różnica? Ty
-
22.05.2024
Ikea zmienia narrację