logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Za młodzi na przysypianie w fotelu
02.11.2015
Tematy: Kampanie, Stany Zjednoczone, Komunikacja w rodzinie, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Za młodzi na przysypianie w fotelu

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


30-40-latkowie czytający przy pomocy lupy, robiący na drutach, przysypiający w fotelu? Może to dziwić, ale w końcu są już dziadkami. 

Rzetelna edukacja seksualna, znajomość fizjologii, wiedza o metodach antykoncepcji czy odróżnianie prawidłowych zachowań erotycznych od patologicznych jest nastolatkom szczególnie potrzebna. Pierwszymi, którzy powinni ją podejmować są rodzice. W spocie kampanii autorzy w roli dziadków i babć obsadzają rodziców, którzy zaniedbując temat zbyt szybko nimi zostają. Humorystycznie pokazane pary w stereotypowych okolicznościach mają w obrazowy sposób uświadomić rodzicom, że warto rozmawiać z dziećmi o intymnych sprawach, życiu seksualnym, zasadach odpowiedzialnego rodzicielstwa, oraz metodach i środkach świadomej prokreacji.

Katarzyna Płaza



Nazwa kampanii:
Too young to be a grandparent
Czas:
2015.10.20
Nadawca:
United Way of Greater Milwaukee & Waukesha County
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Serve Marketing
Adresaci:
Rodzice i opiekunowie nastolatków





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek