logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Za głosem serca
29.01.2016
Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna

Za głosem serca



Dziewczynka trzymająca w dłoni serce zachęca, by "iść za jego głosem" i przekazać 1% podatku na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Pozyskane środki przeznaczone zostaną na zapewnienie opieki opuszczonym dzieciom oraz na sfinansowanie specjalnych potrzeb medycznych i edukacyjnych. Akcja potrwa do końca kwietnia 2016 r.

Kampania, realizowana pod hasłem "Posłuchaj serca i podaruj 1% na dom dla opuszczonych dzieci" obejmować będzie prasę, internet a także nośniki reklamowe w komunikacji miejskiej. W ramach akcji promocyjnej uruchomiona została strona www.dziecisos.org, na której można pobrać bezpłatny program PIT 2015 lub wypełnić zeznanie podatkowe online. W planowaniu i pozyskiwaniu mediów Stowarzyszenie wsparł dom mediowy Mediavest. Kreacja wykorzystana w kampanii została przygotowana wewnętrznie, a inspiracją dla niej była historia Zuzi, która trafiła pod opiekę Stowarzyszenia trzy lata temu – odebrana rodzicom uzależnionym od alkoholu znalazła się w szpitalu, pogotowiu opiekuńczym, a następnie w Wiosce SOS, gdzie dopiero po kilku miesiącach, jak to ujmują autorzy kampanii "zaczęła się uśmiechać i otwierać swoje serce".

Kampanię wspiera partner strategiczny Kaufland Polska, publikując informację o kampanii w swojej gazecie dla klientów nakładem ponad 5 milionów/ tydz. oraz poprzez komunikację wewnętrzną.



Nazwa kampanii:
Posłuchaj serca i podaruj 1% na dom dla opuszczonych dzieci
Czas:
2016.1.28
Nadawca:
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce
Media:
Prasa, internet, nośniki reklamowe w komunikacji miejskiej
Wykonawca:
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce
Adresaci:
Podatnicy





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek