Za głosem serca
Dziewczynka trzymająca w dłoni serce zachęca, by "iść za jego głosem" i przekazać 1% podatku na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Pozyskane środki przeznaczone zostaną na zapewnienie opieki opuszczonym dzieciom oraz na sfinansowanie specjalnych potrzeb medycznych i edukacyjnych. Akcja potrwa do końca kwietnia 2016 r.
Kampania, realizowana pod hasłem "Posłuchaj serca i podaruj 1% na dom dla opuszczonych dzieci" obejmować będzie prasę, internet a także nośniki reklamowe w komunikacji miejskiej. W ramach akcji promocyjnej uruchomiona została strona www.dziecisos.org, na której można pobrać bezpłatny program PIT 2015 lub wypełnić zeznanie podatkowe online. W planowaniu i pozyskiwaniu mediów Stowarzyszenie wsparł dom mediowy Mediavest. Kreacja wykorzystana w kampanii została przygotowana wewnętrznie, a inspiracją dla niej była historia Zuzi, która trafiła pod opiekę Stowarzyszenia trzy lata temu – odebrana rodzicom uzależnionym od alkoholu znalazła się w szpitalu, pogotowiu opiekuńczym, a następnie w Wiosce SOS, gdzie dopiero po kilku miesiącach, jak to ujmują autorzy kampanii "zaczęła się uśmiechać i otwierać swoje serce".
Kampanię wspiera partner strategiczny Kaufland Polska, publikując informację o kampanii w swojej gazecie dla klientów nakładem ponad 5 milionów/ tydz. oraz poprzez komunikację wewnętrzną.
zobacz także
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
09.07.2025slider
Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
30.06.2025Wydarzenia
Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci