logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Z wizytą u szalonego dentysty
29.04.2012
Tematy: Kampanie, Stany Zjednoczone, Bezpieczeństwo ruchu drogowego

Z wizytą u szalonego dentysty

Your browser does not support the video tag.


Każdy zna niepokój związany z wizytą u dentysty. A u szalonego dentysty? Który boruje ząb, a jednocześnie tańczy, śpiewa, pisze sms-y i wysyła zdjęcia? Taki "rozproszony" stomatolog w tragikomicznej kampanii kierowanej do nastolatków promuje skupienie na drodze.

W odróżnieniu od dosadnych, szokujących kampanii na rzecz bezpieczeństwa na drogach Olivierowi Agostiniemu (reżyserowi spotu) zależało na tym, aby w kampanijnej kreacji uniknąć klasycznych scen wypadków drogowych. Co nie znaczy, że spot omija temat krwi – ta tryska z dziąsła pacjenta, ale dentysta się tym nie przejmuje

Roztargniony dentysta wcale nie jest gorszy, niż roztargniony nastolatek za kierownicą – przekonuje kampania zrealizowana na zlecenie Impact Teen Drivers. Zastosowana w niej analogia rzeczywiście zaskakuje i robi wrażenie.

Rozproszenie uwagi podczas prowadzenia samochodu jest jedną z głównych przyczyn śmiertelnych wypadków z udziałem nastolatków w Stanach Zjednoczonych. Zgodnie z raportem zamówionym przez State Farm Insurance  57% nastoletnich kierowców esemesuje prowadząc samochód.
Anna Pieczykolan



Nazwa kampanii:
The Dentist
Czas:
2012.4.24
Nadawca:
Impact Teen Drivers
Media:
Telewizja, internet, kino
Wykonawca:
Olivier Agostini
Adresaci:
Nastoletni kierowcy
Hasło kampani:
Dentistry takes fokus (Stomatologia wymaga skupienia),





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek