Z wizytą u szalonego dentysty
Każdy zna niepokój związany z wizytą u dentysty. A u szalonego dentysty? Który boruje ząb, a jednocześnie tańczy, śpiewa, pisze sms-y i wysyła zdjęcia? Taki "rozproszony" stomatolog w tragikomicznej kampanii kierowanej do nastolatków promuje skupienie na drodze.
W odróżnieniu od dosadnych, szokujących kampanii na rzecz bezpieczeństwa na drogach Olivierowi Agostiniemu (reżyserowi spotu) zależało na tym, aby w kampanijnej kreacji uniknąć klasycznych scen wypadków drogowych. Co nie znaczy, że spot omija temat krwi – ta tryska z dziąsła pacjenta, ale dentysta się tym nie przejmuje
Roztargniony dentysta wcale nie jest gorszy, niż roztargniony nastolatek za kierownicą – przekonuje kampania zrealizowana na zlecenie Impact Teen Drivers. Zastosowana w niej analogia rzeczywiście zaskakuje i robi wrażenie.
Rozproszenie uwagi podczas prowadzenia samochodu jest jedną z głównych przyczyn śmiertelnych wypadków z udziałem nastolatków w Stanach Zjednoczonych. Zgodnie z raportem zamówionym przez State Farm Insurance 57% nastoletnich kierowców esemesuje prowadząc samochód.
Anna Pieczykolan
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz
