logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  26.01.2016

Z sercem na parkiet



Zwykły weekend, trochę alkoholu, klub, muzyka – nogi same rwą się do tańca. Serce szybciej zaczyna bić, niemalże w rytm muzyki, nie na długo jednak.

Akcja spotu "Prejudice" ("Uprzedzenie") rozgrywa się w dyskotece. Młoda kobieta bawi się w najlepsze, podczas gdy tęższy mężczyzna w średnim wieku, z którym tańczy, ma wyraźne problemy z oddychaniem, przez co nie jest w stanie bawić się tak, jak jego parkietowa partnerka. Próbuje jednak tańczyć i dotrzymywać kroku młodszej kobiecie. Na pierwszy rzut oka widać, że zaraz prawdopodobnie coś się z nim stanie. Po chwili ku zaskoczeniu odbiorcy, nagle na parkiet upada młoda kobieta, która przed chwilą świetnie się bawiła tańcząc. Widać, że bardzo cierpi, a tłum, jak i mężczyzna, z którym tańczyła, są zaskoczeni i nie wiedzą, co robić. W całości wiadomość nadawcy brzmi "In France, over half of cardiovascular disease victims are women" ("We Francji ponad połową ofiar chorób krążenia/chorób naczyniowo-sercowych są kobiety").

Nadawca Fédération Française de Cardiologie (Francuska Federacja Kardiologiczna) na końcu spotu zachęca widzów, szczególnie kobiety do umówienia wizyty u kardiologa: "Book a check-up today" ("Zarezerwuj termin badania kontrolnego dzisiaj").

Twórcy kampanii przedstawiają poważny problem chorób naczyniowo-sercowych w prosty, ale zaskakujący sposób, ponieważ zwracają uwagę na fakt, że mogą one dotyczyć także osób spoza stereotypowo postrzeganych grup ryzyka. 

Aleksandra Rychlicka


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 18.07.2022

    Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom


  • 15.07.2022

    Polska borówka rośnie w siłę


  • 06.07.2022

    Stal rdzewna


  • 04.07.2022

    Godność człowieka nie ma kodu pocztowego – otwarto wiejskie hospicjum na Podlasiu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek