Trzy czarno-białe plakaty, trzy bezpańskie psy, trzy historie, Snapchat, jeden cel – adopcja.
Tak w skrócie można opisać kreację „Follow Your New Best Friend” („Śledź swojego nowego najlepszego przyjaciela”) organizacji pozarządowej zajmującej się adopcją zwierząt, Tomba Latas. Owa instytucja działa na terenie Kurytyby, gdzie około 7000 psów żyje na ulicy. Jak można dowiedzieć się z plakatów, od teraz istnieje możliwość śledzenia losów podopiecznych tejże organizacji na Snapchacie, popularnym portalu społecznościowym. Organizatorzy akcji liczą, że dzięki wykorzystaniu tego narzędzia komunikacji, wiele czworonogów znajdzie w końcu swój dom.
Za pomysł odpowiada agencja Candy Shop.
Iga Lewandowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.10.2024
Pozornie niewidoczne
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż
-
15.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna