Firma Adah Advertising i Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie organizują konkurs na plakat pod hasłem „Bezpiecznie. Z pijanym nie jadę!”, który posłuży jako kreacja outdoorowa do kampanii społecznej firmy POLNORD S.A. piętnującej prowadzenie samochodu pod wpływem alkoholu. Projekt ma promować zachowania sprzyjające bezpieczeństwu drogowemu i przypominać o konsekwencjach zachowań niebezpiecznych.
Nadesłane prace będą prezentowane w warszawskim metrze na ekranach reklamowych sieci Infoscreen oraz na billboardach w największych miastach Polski.
Nagroda główna wynosi 5000 zł, dodatkowo przyznane zostaną dwie drugie nagrody w kwocie po 2500 zł. Organizatorzy dopuszczają możliwość przyznawania dodatkowych wyróżnień i nagród fundowanych przez mecenasów i sponsorów konkursu.
Prace należy wysyłać na adres Adah Advertising, Filtrowa 62 m. 61, 02-057 Warszawa do 31 maja br. Za datę zgłoszenia pracy do konkursu organizatorzy uznają datę dostarczenia pracy.
Projekty dotąd niepublikowanych plakatów (w formatach 80×120 cm lub 70×33 cm), mogą nadsyłać artyści indywidualni, grupy artystyczne, studia graficzne, agencje reklamowe, uczniowie i studenci szkół artystycznych. Każdy z uczestników może zgłosić maksymalnie trzy projekty. W konkursie mogą brać udział tylko osoby dorosłe.
Prace oceniać będą: Waldemar Świerzy, Mieczysław Wasilewski, Wiktor Jędrzejec, Stanisław Wieczorek, Piotr Młodożeniec, Grzegorz Adach.
Regulamin konkursu i formularz zgłoszeniowy znajdują się tutaj.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
20.09.2024
Powstała Baza Ekspertów i Ekspertek Karty Praw Dziecka w Biznesie
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów