Firma Adah Advertising i Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie organizują konkurs na plakat pod hasłem „Bezpiecznie. Z pijanym nie jadę!”, który posłuży jako kreacja outdoorowa do kampanii społecznej firmy POLNORD S.A. piętnującej prowadzenie samochodu pod wpływem alkoholu. Projekt ma promować zachowania sprzyjające bezpieczeństwu drogowemu i przypominać o konsekwencjach zachowań niebezpiecznych.
Nadesłane prace będą prezentowane w warszawskim metrze na ekranach reklamowych sieci Infoscreen oraz na billboardach w największych miastach Polski.
Nagroda główna wynosi 5000 zł, dodatkowo przyznane zostaną dwie drugie nagrody w kwocie po 2500 zł. Organizatorzy dopuszczają możliwość przyznawania dodatkowych wyróżnień i nagród fundowanych przez mecenasów i sponsorów konkursu.
Prace należy wysyłać na adres Adah Advertising, Filtrowa 62 m. 61, 02-057 Warszawa do 31 maja br. Za datę zgłoszenia pracy do konkursu organizatorzy uznają datę dostarczenia pracy.
Projekty dotąd niepublikowanych plakatów (w formatach 80×120 cm lub 70×33 cm), mogą nadsyłać artyści indywidualni, grupy artystyczne, studia graficzne, agencje reklamowe, uczniowie i studenci szkół artystycznych. Każdy z uczestników może zgłosić maksymalnie trzy projekty. W konkursie mogą brać udział tylko osoby dorosłe.
Prace oceniać będą: Waldemar Świerzy, Mieczysław Wasilewski, Wiktor Jędrzejec, Stanisław Wieczorek, Piotr Młodożeniec, Grzegorz Adach.
Regulamin konkursu i formularz zgłoszeniowy znajdują się tutaj.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
27.11.2023
Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek
-
23.11.2023
„Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!
-
20.11.2023
Po raz dziesiąty Mosznowładcy zapuszczają wąsy i badają mężczyzn w całej Polsce
-
15.11.2023
Zapraszamy na webinar dla mediów – jak nie stygmatyzować osób w kryzysie psychicznym
-
27.10.2023
„Tęczowy Piątek” pod patronatem Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.pl