logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Z Nutricią na Śnieżkę
09.09.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Z Nutricią na Śnieżkę



Firma NUTRICIA od 2010 roku realizuje program „Wolontariusze HOPE”. Dzięki funduszowi projektów wolontariackich każdy pracownik może zgłosić swój własny pomysł wsparcia społeczności lokalnej i zostać liderem zespołu.

Głównym celem zgłaszanych przez pracowników firmy projektów jest niesienie pomocy lokalnym społecznościom. Każdy pomysł jest oceniany pod względem trzech aspektów: odpowiedzi na realną potrzebę, liczby osób, która uzyska pomoc oraz stopnia w jaki inicjatywa angażuje przedstawicieli lokalnej społeczności. Jeśli projekt otrzyma pozytywną rekomendację, zostaje wdrożony w życie. Inicjatywą, która wyróżnia się na tle dotychczasowych działań wolontariuszy HOPE, jest wsparcie grupy 13 niepełnosprawnych osób w zdobywaniu najwyższego szczytu Karkonoszy – Śnieżki. Wyprawa odbyła się 6 lipca, wzięło w niej udział ponad 60 osób. Jest to część projektu „Razem na szczyty”. Wolontariusze HOPE pomagali niepełnosprawnym na każdym etapie trasy. Do ich obowiązków należało prowadzenie wózków, transport uczestników wyciągiem krzesełkowym oraz niesienie bagaży.

Do tej pory zrealizowano 110 projektów, w których wzięło udział ponad 40% pracowników NUTRICIA. W sumie wolontariusze przepracowali 7500 godzin, a pomoc dotarła do około 7000 odbiorców. HOPE to skrót od humanizmu (Humanism), otwartości (Openess), bliskości (Proximity) i entuzjazmu (Enthusiasm).

Program Wolontariusze HOPE został uznany za Najlepszą Dobrą Praktykę Targów CSR 2010 organizowanych przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu w październiku 2010 r.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek