Z miłości do kawy…przestań komplikować!
W związku z postępującymi zmianami klimatycznymi w 2011 roku z konsolidacji dwóch grup ekologicznych: Sojuszu na rzecz Ochrony Środowiska i Projektu Klimatycznego powstał The Climatic Reality Project -Projekt Realności Klimatycznej- zajmujący się edukacją i rzecznictwem związanym ze zmianami klimatu. W swoich działaniach inicjatorzy podkreślają z jak dużą łatwością i przy niewielkim wysiłku można przyczynić się do ochrony środowiska.
Organizacja non-profit The Climatic Reality Project (Projekt Realności Klimatycznej) wyszła z zaproszeniem do obywateli na całym świecie by przemówili jedynym głosem w sprawie konieczności globalnej ochrony środowiska i wezwania liderów państw do działania. Inicjatorzy stworzyli petycje pod hasłem „Don’t be so complicated, it is easy to fight climate change” – Nie bądź tak skomplikowany, przeciwdziałanie zmianom klimatu jest łatwe.
Twórcy projektu z pomocą agencji Moustache stworzyli stronę internetową www.WorldsEasiestDecision.org zawierająca ponad 20 krótkich, około 24 sekundowych filmów mówiących o skutkach zmian klimatycznych i o tym jak proste może być przeciwdziałanie im.
Filmy organizacji z odrobiną dystansu i tragikomedii w nietypowy i zabawny sposób przedstawiają skutki zmian klimatycznych i ich wpływ na społeczeństwo.
Całość podzielona na konkretne bloki filmowe: „For the love od…” (Z miłości do…)
„World’s Easiest Decision” (Najłatwiejsza Decyzja w świecie), „Good News” (Dobre wieści), „Kids Explain It” (Dzieci to wytłumaczą). Każda z serii filmów przedstawia różne problemy związane ze zmianami klimatu.
Pod łącznym hasłem nagrań : „Take action now for the climate” (podejmij teraz działania na rzecz klimatu) The Climatic Reality Project nawołuje do wsparcia petycji. Kampania jest częścią szerszej działalności organizacji, a długość filmów w symboliczny sposób nawiązuje do corocznego projektu “24 Hours of Reality” (24 godziny rzeczywistości).
Organizacja przez specyficzny i zabawny przekaz jakiego używa w filmach chciała wzbudzić uwagę społeczeństwa. Wykorzystując fakt, że ludzie lubią lekko prześmiewczą formę przekazu zdobyć szersze zainteresowanie tematem i tym samym zwiększyć zasięg kampanii.
Celem organizacji było wykroczenie poza tradycyjne regiony klimatyczne, tak aby zachęcić widzów głównego nurtu do wywierania presji na światowych przywódców, co miałoby skłonić do porozumienia w sprawie globalnego klimatu. Działania prowadzono w social mediach oraz na stronie internetowej organizacji – TUTAJ
Opublikowany przez Climate Reality Poniedziałek, 10 grudnia 2018
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
09.02.2025
W pełnym wymiarze. PAH przeciw stereotypom
-
08.02.2025
Gest solidarności