logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Z głowy
10.05.2009
Tematy: Kreacje / printy

Z głowy



Evergreen to kanadyjska organizacją non-profit założona w 1991 roku. Jej celem jest, dosłownie, zazielenianie miast, szczególnie dużych metropolii, w których zieleni brakuje. Organizacja, której mottem działań jest hasło „Bringing nature to our cities” przekonuje, że sadzenie drzew, prowadzenie własnych ogródków i włączanie do swojego otoczenia roślin, daje nie tylko korzyści poszczególnym mieszkańcom, ale wpływa także na wizerunek całego miasta.

Nowa kampania organizacji pod nazwą „Be the root”, realizowana przez agencję Zig, wystartowała na początku maja br. i prezentuje osobliwe okazy roślin, które zamiast z korzeni, wyrastają z odwróconych, uśmiechniętych twarzy. Tak zilustrowana symbioza człowieka z naturą pokazuje, że rośliny dają ludziom bezcenne korzyści, jednak często bez pomocy człowieka nie są w stanie zaistnieć w jego otoczeniu. Przesłanie kampanii najlepiej oddaje jej hasło: “Nature in the city begins with all of us. The harder we try, the more it will thrieve. We need your help.” („Natura w mieście rozpoczyna się od nas. Im mocniej się staramy, tym lepiej się ona rozwija. Potrzebujemy twojej pomocy”).

Matthew Church, dyrektor działu marketingu i rozwoju Evergreenu, mówi, że ważną kwestią jest pogłębianie związku pomiędzy człowiekiem a naturą. Kampania ma zachęcić Kanadyjczyków do zbliżenia się do niej, nie tylko by poprawić przestrzeń miejską, w której żyją, ale także by pomóc samym sobie.
J. Mentel








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 14.04.2025Kreacje / printy

    Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów

  • 28.03.2025Kreacje / printy

    Strzelanina

  • 26.03.2025Kreacje / printy

    Znikający świergot

  • 24.03.2025Kreacje / printy

    Konkretna ochrona

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek