Evergreen to kanadyjska organizacją non-profit założona w 1991 roku. Jej celem jest, dosłownie, zazielenianie miast, szczególnie dużych metropolii, w których zieleni brakuje. Organizacja, której mottem działań jest hasło „Bringing nature to our cities” przekonuje, że sadzenie drzew, prowadzenie własnych ogródków i włączanie do swojego otoczenia roślin, daje nie tylko korzyści poszczególnym mieszkańcom, ale wpływa także na wizerunek całego miasta.
Nowa kampania organizacji pod nazwą „Be the root”, realizowana przez agencję Zig, wystartowała na początku maja br. i prezentuje osobliwe okazy roślin, które zamiast z korzeni, wyrastają z odwróconych, uśmiechniętych twarzy. Tak zilustrowana symbioza człowieka z naturą pokazuje, że rośliny dają ludziom bezcenne korzyści, jednak często bez pomocy człowieka nie są w stanie zaistnieć w jego otoczeniu. Przesłanie kampanii najlepiej oddaje jej hasło: “Nature in the city begins with all of us. The harder we try, the more it will thrieve. We need your help.” („Natura w mieście rozpoczyna się od nas. Im mocniej się staramy, tym lepiej się ona rozwija. Potrzebujemy twojej pomocy”).
Matthew Church, dyrektor działu marketingu i rozwoju Evergreenu, mówi, że ważną kwestią jest pogłębianie związku pomiędzy człowiekiem a naturą. Kampania ma zachęcić Kanadyjczyków do zbliżenia się do niej, nie tylko by poprawić przestrzeń miejską, w której żyją, ale także by pomóc samym sobie.
J. Mentel
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
06.06.2023
Przerwij przerwę
-
06.06.2023
Pogrzeb w Katarze
-
05.06.2023
Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
29.05.2023
Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt
-
25.05.2023
Dog save the King!