Co piąte dziecko konsumuje rocznie 9 litrów oleju do smażenia, a co drugie – 5 litrów. Wynika to z codziennego spożycia paczki frytek. Takie wyniki badań, przeprowadzonych w Wielkiej Brytanii stały się inspiracją dla kampanii "Food4Thought" zainicjowanej w związku z obchodami Światowego Dnia Serca w roku 2006 przez British Heart Fundation.
Kampania reklamowa przedstawia dziewczynkę pijącą olej z 3 litrowej butelki. Towarzyszy temu hasło „Co wlewasz do frytek, wlewasz w siebie”. Mało apetyczny widok ukazuje dosłownie przesłanie.
British Heart Fundation to brytyjska fundacja założona w 1961 roku przez grupę medycznych specjalistów, w odpowiedzi na wzrastającą liczbę przypadków zgonu spowodowanych chorobami serca. Jej celem było pozyskanie pieniędzy na prowadzenie badań nad przyczynami, diagnozą, leczeniem i prewencją chorób serca. Do dziś fundacja wniosła wielki wkład w postępy w leczeniu chorób kardiologicznych. Jedną z akcji prowadzących przez BHF jest kampania "Food4Thought" skierowana na propagowanie zdrowych nawyków żywieniowych wśród dzieci. Kampania ujawnia ukryte ilości tłuszczu, soli i cukru w popularnych przekąskach i jedzeniu z barów szybkiej obsługi.
K. Szmigielska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
16.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
12.04.2024
Z dupy problem
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem