logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Z dobrym przesłaniem
02.02.2017
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Z dobrym przesłaniem



Jak tysiące, dziesiątki milionów maili wysyłane każdej sekundy mogą pomóc zmienić świat? Za sprawą dobrze znanego, trochę przestarzałego prostokąta.

Kampania „Stamps for Good” (Znaczki dla dobra) jest oryginalna nie tylko ze względu na formę, ale również ze względu na fakt, że jej pomysłodawcą i współwykonawcą jest nie organizacja pozarządowa, a brytyjska agencja reklamowa M&C Saatchi Abel – znana jednakowoż ze swoich wcześniejszych działań charytatywnych.

Akcja skierowana jest do firm, które mogą w jej ramach wykupić dobroczynny znaczek imitujący znaczek pocztowy, który będzie załączony do emaili wysyłanych przez jej pracowników. Pomysł tyleż prosty, co oryginalny i funkcjonalny. Klikając na znaczek odbiorca zostanie przekierowany na stronę całej akcji, gdzie też będzie mógł wybrać dla swojej firmy znaczek, „A little recktangle with a big purpose” (Mały prostokąt z wielkim celem) jak głosi hasło, jednej z 10 organizacji i zacząć pomagać.

Kampania celnie wykorzystuje możliwości, które daje dziś Internet: od powszechności maili jako środka komunikacji, zwłaszcza w biznesie, do zastosowania poniekąd narzędzi marketingu wirusowego, bo rozprzestrzeniają ją między sobą sami uczestnicy. Do tego proponuje pomaganie , które nie wymaga wiele wysiłku ani czasu doskonale , co zdaje się świetnie nadawać dla odbiorców biznesowych.

Milena Molęda








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek