logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Wielka Brytania
   ──────  23.01.2015

Z batem koniec, czas na wyjście z klatek

Your browser does not support the video tag.


Dawno temu mały chłopiec zabrał bat mężczyźnie, który okładał nim ciągnącego wóz konia. Później dziewczynka wyłączyła telewizor, na którym oglądano nagrania wideo z nielegalnych walk psów. A teraz kolejna osoba, już na smartfonie, ogląda filmy przedstawiające rzeczywistość przemysłowej hodowli zwierząt – i stwierdza, że musi działać.

Na nagraniu promującym kampanię "Time to Decide" ("Czas zdecydować") można dostrzec różne reakcje ludzi na niewłaściwe traktowanie zwierząt. Jedni czynnie uczestniczą w brutalnych procederach. Inni, biernie przyglądając się cierpieniu żywych istot, stają się cichymi oprawcami. Co gorsza, dla niektórych osób na wideo ukazane zdarzenia stanowią źródło radości i dobrej zabawy. Istnieje jednak druga grupa ludzi, wrażliwych i współczujących. Ból niewinnych istot wywołuje w nich najbardziej ludzki odruch – łzy. Film pokazuje, z jakimi problemami dotyczącymi złego traktowania zwierząt zmagano się na przestrzeni czasu i jaki jest istotny teraz.

Ukazany na filmie obraz ma poruszać najczulszą strunę. Jest to bezpośredni zwrot do odbiorcy, aby zadecydował, do której grupy chce przynależeć – oprawców czy strażników nowego porządku. Przekaz dodatkowo wzmacnia wzruszająca muzyka.

Nadawcą kampanii jest organizacja Compassion in World Farming (CiWF), założona w 1967 roku przez rolnika, który obserwował przeobrażenia związane ze sposobem rozwoju nowoczesnej, masowej gospodarki hodowlanej. Instytucja postuluje o dobre praktyki w kwestii hodowli zwierząt wykluczające ich cierpienie. CiWF współpracuje z innymi organizacjami zajmującymi się podobnymi problemami: Four Paws, Peta, RSPCA czy World Animal Protection.

Joanna Suchorowiec


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Time to Decide
Czas:
2014.10.8
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Compassion in World Farming
Media:
Internet
Wykonawca:
Catsnake
Adresaci:
Przeciwnicy złego traktowania zwierząt
Hasło kampani:
It’s time. Each generation decides what cruelty they will tolerate (Już czas. Każde pokolenie musi zdecydować, jakie traktowanie zwierząt będzie tolerować), End the Cage Age: It’s time to evolve (Koniec epoki klatkowej: nadszedł czas by ewoluować)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.05.2022

    Zasłonka w zebrę


  • 25.05.2022

    Bezprawne prawa


  • 25.05.2022

    Will, pierwsza bezdomna osoba w Metaverse


  • 24.05.2022

    Głos w obronie zwierząt


  • 23.05.2022

    Telefon prawdziwego zaufania


  • 19.05.2022

    Z punktu widzenia psa przewodnika


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek