logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kampanie gospodarcze
   ──────  09.01.2008

Z 80 mld euro dobrze nam się układa

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Na lata 2007- 2013 Polska otrzymała ponad 80 mld Euro z Funduszy Europejskich. Na podstawie badań opinii publicznej stwierdzono, że świadomość istoty roli i znaczenia Funduszy Europejskich jest w polskim społeczeństwie powierzchowna. Dlatego też w ramach programu operacyjnego Pomoc Techniczna – Ministerstwo Rozwoju Regionalnego rozpoczęło działania komunikacyjno – informacyjne.

Na zlecenie MRR Grupa Eskadra przygotowała i zrealizowała 2 spoty telewizyjne promujące Narodową Strategię Spójności i Fundusze Europejskie w Polsce.

„Dobrze nam się układa” jest spotem skierowanym do całego społeczeństwa, szczególnie do osób dorosłych. Występujące w nim dzieci własnymi rączkami budują nową Polskę – ma to uświadomić Polakom, że dzięki funduszom unijnym dostępnym w ramach Narodowej Strategii Spójności ich gmina, region i cały kraj mają ogromne możliwości rozwoju. „Dobrze nam się układa” to komunikat podstawowy, na którym zbudowana została strategia kampanii. Ta z kolei w całości opiera się o powstałą z Ministerstwie Strategię Komunikacji Funduszy Europejskich w Polsce na lata 2007 – 2013. Idea przewodnia Funduszy Europejskich brzmi „Fundusze Europejskie = napęd twórczych przemian”.

„Świetny program” to drugi film, skierowany do młodzieży. Ma na celu zaszczepienie pozytywnego nastawienia do Funduszy, wytłumaczenia ich wagi i znaczenia dla ich przyszłości. W spocie wykorzystano mechanizm gry komputerowej.

Spoty emitowane są w kanałach TVP, TVN, TVN24, TV 4, Polsat, Discovery Chanel, Animal Planet. Trwają prace nad kreacją reklamy zewnętrznej dla Ministerstwa. Na billboardach wystąpią 3 pary dzieci ze spotu. Kampania outdoorowa pojawi się w lutym.

Komentarz Redakcji Kampania ma zachęcić beneficjentów do korzystania z funduszy oraz rozpopularyzować je w społeczeństwie przy pomocy jednolitego systemu graficznego i prostszego języka. Stylistyka filmów nawiązuje lekko do stylistyki kiczu i bajek dla dzieci – ale być może ten prostszy język (także wizualny) będzie skuteczny. Podobno tak wynika z badań…


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Kampania wizerunkowa Funduszy Europejskich
Czas:
2007.12.20 - 2008.2.29
Tematy:
Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kampanie gospodarcze
Kraje:
Polska
Nadawca:
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Grupa Eskadra
Adresaci:
Wszyscy
Hasło kampani:
Dobrze nam się układa, Świetny program





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 06.06.2023

    Pogrzeb w Katarze


  • 05.06.2023

    Jak Polacy (nie)dbają o środowisko


  • 05.06.2023

    Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”


  • 02.06.2023

    Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia


  • 01.06.2023

    Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!


  • 31.05.2023

    „Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek